פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיל לכרתים. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחרונה רכשנו דרככם דיל לכרתים לארבעה לילות-חמישה ימים בתאריכים ה 20-24.9.15. עלינו לציין כי זוהי לא הפעם הראשונה שאנו מזמינים דרך קווי חופשה ובשנתיים האחרונות הזמנו דרככם דילים לכרתים (אקווילה ריתמנה) ולרודוס (שרתון רודוס) כאשר התמורה עליה שילמנו הייתה כמפורסם ולשביעות רצוננו.
לכן גם הפעם פנינו לקווי חופשה והזמנו דרככם שוב חופשה לכרתים. חופשה לה חיכינו שנה שלמה אחרי שנה קשה ומפרכת. הירהרנו במחשבה לחזור למלון ממנו היינו מרוצים (אקווילה ריתמנה) אך נתקלנו בפרסום של קווי חופשה לגבי מלון "אתנה פאלאס", שם מודגש שהמלון מומלץ למשפחות.
לאחרונה הפכנו למשפחה ותכנון החופשה היה עם בננו, תינוק בן חודשיים.
מאחר וכך, היה זה אך הגיוני שנזמין למקום שמותאם ספציפית למצבנו הנוכחי. לאור נסיון העבר החיובי עם החברה, הזמנו את הדיל דרככם ובעיקר בעקבות המלצתכם.
לכשהגענו למקום, לתדהמתינו נוכחנו לראות שהמלון רחוק מאוד מלהיות מומלץ למשפחות: המלון משופע במדרגות רבות (כולל בכניסה לחדר), מדרונות תלולים, דרכי גישה של כבישים ללא מדרכות, הים רחוק מאוד כך שכדי להגיע אליו יש להשתמש בשירותי 'שאטל', כדי להגיע לבריכה יש לרדת בכביש תלול (שוב, ללא מדרכה) כ 8 דקות ברגל ואז את אותה הדרך יש לעלות בחזרה... (דרך הכביש)
מיותר לציין שכהורים לתינוק בן חודשיים רוב השינוע שלו ממקום למקום הוא בעגלה. מצאנו עצמנו
יורדים במדרונות תלולים, דוחפים העגלה בעליות משופעות, נאבקים במדרגות שנמצאות בכמויות ובכל עבר (אפילו בחדר האוכל!), אל הבריכה לא הצלחנו להגיע ובטח שלא לעלות עם העגלה על השאטל הרעוע על מנת להגיע לים.
לאור המצב, יצרנו מיד קשר עם חברת קווי חופשה בביטחון שתבין את מצבנו ותעביר אותנו מיידית למלון אחר, הפעם לכזה המותאם למשפחות. להפתעתנו כשדיברנו עם נציגת קווי חופשה (ליאור) נתקלנו אמנם ביחס אוהד ואמפתיה למצבנו, אך לצערנו באפס נכונות מצד קווי חופשה לקחת אחריות על העניין והפתרון היחידי שהוצע לנו היה שנשלם מכספנו על הביטול (כ 1500 ש"ח) וכן שניסע למלון החדש במונית על חשבוננו (סכום שהסתכם בעוד כ 85 יורו). מה גם שהיה זה יום ראשון, יום בו הוסבר לנו שהספקים לא עובדים ואין דרך להעביר אותנו משם. כך שנאלצנו להעביר את הלילה הראשון במלון אתנה פאלאס, ובעצם לבזבז יום וחצי מהחופשה במלון שאינו מותאם לנו, עד להגעה למלון החדש.
מצאנו את עצמנו מאוכזבים, כועסים, מותשים, כלואים וחסרי אונים והחופשה הפכה לסיוט. אנו מציינים ומדגישים שמצבנו היה ברור לכל: לאורחי המלון שהתעניינו איך אנחנו מסתדרים במלון כל כך לא מותאם לילדים, לעובדי הקבלה שהודו שהמלון אינו מותאם ואפילו לנציגה של קווי חופשה שהסכימה שהמלון בעייתי ואינו מותאם למשפחות כמצוין.
אנוסים לעבור מלון (הישארות במלון המקורי היא כאמור מסויטת, אינה ראויה להיקרא חופשה ומשולה לזריקת כספנו לפח) נאלצנו להוסיף על החופשה המקורית עליה שילמנו ממיטב כספנו (כ 5000 ש"ח) סכום נוסף של דמי ביטול ומונית המסתכם בכ 2000 ש"ח, וזאת על מנת לקבל חופשה קצרה יותר ביום וחצי, כשמצב רוחנו כבר בשפל מהמלון המסויט, המלחמה מול קווי חופשה והידיעה שאנו משלמים הרבה יותר ושלא בצדק על חופשתנו שנגזלה.
וכל זאת בגלל שנתנו אמון. אמון בפרסומי חברת קווי חופשה, המלצותיה ותמונותיה. שאגב, בתמונות באתר אין זכר לאותם מראות עגומים שציינו. הים נראה קרוב למלון, אין זכר למדרגות ומדרונות וכאמור מתחת לשם המלון מתנוסס המשפט "מומלץ למשפחות".
בדיעבד חיפוש פשוט בגוגל תחת הכותרת "אתנה פאלאס" נותן תמונה עגומה של המלון והמלצות גולשים להתרחק ולהיזהר. אך אנו כאמור נתנו אמון מלא בחברה אליה חברנו זה הפעם השלישית.
מצורפות תמונות המוכיחות את ההיפך מפרסום קווי חופשה וכן בידינו הקלטות השיחה עם נציגת החברה המכירה בכך שאין אמת בפרסום.
אין ברצוננו לעשות זאת אך אם נידרש אנו לא חוששים לתבוע ו/או לפנות לתוכניות צרכנות למיניהן.
לא הגיוני ומקומם במיוחד הוא שחברת קווי חופשה מרוויחה מההפקר סכום נוסף על ביטול מוצר שהתברר כלא מתאים כשהיא עצמה כיוונה להתאמתו ופרסמה את ההיפך
לאור האמור, אנו מבקשים מחברת קווי חופשה את ההגינות והיושרה המינימליים- הווה אומר החזר מלא של כספנו (כ 2000 ש"ח על הביטול והמונית ) וכן החזר כספי על החלק היחסי של חופשתנו המבוזבזת (הדיל המקורי הסתכם בכ 5000 ש"ח וכאמור, יום וחצי ממנו התבזבז כליל). ובנוסף, פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו בשל תסכול מתמשך וחופשה מאכזבת.

בברכה
ערן ****

*את התמונות, הסרטונים והעתק הקבלה לא ניתן להעלות לאתר, נשמח להעביר אליכם לכתובת שתינתן על ידכם.
כספי סוג הנזק :
החזר ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה