פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוכנים ממש גרועים לא מעודכנים, מוכרים דברים רק כדי להשיג כרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי הזמנה נופש לחול לאיטליה סיציליה דרך קווי חופשה התקשרתי לסוכן כי לא הייתי בטוח במה שכתןב באינטרנט באתר הסוכן ענה לי הגעתי איתו לדיל והוא הציע לי רכב לקחת כי בסיציליה בלי רכב זה לא טיול,
לקחתי תרכב שאלתי אותו הכל על ביטוחים הכי חשוב על זה שאני צריך רכב אוטומט כי אין לי רישיון על אוטומט הוא אמר הכל בסדר זה הכל כלול שילמתי תכסף דרך אשראי.
יום למחרת התקשרתי לחברה לבדוק שהכל תקין שהוא רשם הכל שלא יהיה בעיה או אי הבנה הנציגה לא אמרה לי כלום לגבי טעויות בעיות אמרה הכל בסדר אנחנו נבדוק.
עברו יומיים הסוכן מתקשר אלי ב11 בלילה להגיד לי שאני צריך להוסיף 60 דולר על אוטומט אני יתנגדתי כי הוא אמר בהזמנה שזה הכל כלול שם ברכב שזה המחיר ועכשיו צריך להוסיף אמרתי אני לא ישלם עד שלא ידבר עם המנהל וגם אמר שזה שידרוג לרכב תקבל רכב סיטרואן ולא פיאט שזה שידרוג.
למחר התקשרתי למנהלת המנהל אמרה ששמע את השיחות ולא נאמר כלום לגבי אוטומט עם הסוכן שזה שקר כי הם הבינו שטעו לאחר צעקות ןכעס שילמתי ת60 דולר ופיתאום אני שומע שהרכב נישאר פיאט רק אוטומט אמרתי שסוכן אמר לי שזה שידרוג ותקבל סיטרואן היא אמרה שהוא לא אמר את זה גם בקיצר חברה חסר אחריות, הסוכנים לא יודעים מה הם מוכרים ממש גועל נפש אתה יכול להזמין משהו תגיע לחול תקבל משהו אחר ממש לא ממליץ על החברה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא היה פיתרון המנהלת פשוט רצתה שישלם מה שנישאר וזהו ויעזוב אותה בשקט פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה