|
|
|
|
|
|
דמי ביטול |
נושא התלונה: |
חסון כאיד חסון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 15 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב פינסקר 2 |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.06.16 ביצעתי הזמנה לטיול מאורגן לתאריך 08.09.16 דיברתי עם סוכן בשם מחמד חביב הוא גבה ממני לרישום 500 שקל וקבעתי איתו שאר הכסף יעביר העברה בנקאית . יום למחרת התקשרתי וביטלתי את העסקה לפני שהעסקה אושרה . ואמרו לי בגלל שזה 24 שעות לא צריך לשלם דמי ביטול . בכל זאת מגבו ממני דמי ביטול . אודה על התייחסותכם בתלונה לזכות את חשבוני . חוק הגנת הצרכן עד 14 יום
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קווי חופשה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|