פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדרים שונים מהתמונות,מעבר לכביש ראשי נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב4.5 הזמנו דרככם חופשה לכרתים, ההזמנה התבצעה באינטרנט אבל יצרנו קשר עם חברה לקבלת אישור טלפוני מאחר והטיסה הייתה בוקר למחרת רצינו לוודא שהכול תקין.
בשיחה עם נציגת שירות הוסבר שאנחנו עם תינוקת בת ארבעה חודשים וביקשנו חדר שיתאים למשפחה.
הגענו לכרתים בשעה 10:30-11:00 בבוקר בערך, עלינו על אוטובוס מאסף למלון, הנסיעה למלון בעיירה ריתמינה נערכה שעתיים ( לא נאמר לנו שהמלון כל כך רחוק! וההסעה עוצרת בעוד 5 מלונות שונים בדרך!)
הגענו למלון Aquila rithymna beach אקווילה ריתמינה ביץ ולאחר המתנה בקבלה קיבלנו חדר, שאלנו איפה החדר נמצא?
הסבירו שהחדר מחוץ למלון מעבר לכביש, אנחנו הזמנו חדר במלון 5 כוכבים,עם בריכה, על הים בכדי להיות קרובים ושלא נצטרך לעבור כבישים מסוכנים וללכת מרחקים עם התינוקת בכדי להגיע לים!
ביקשנו שיחליפו לנו חדר ואפילו היינו מוכנים לשדרג בתוספת תשלום אך המלון היה בתופסה מלאה..
לאחר המתנה ארוכה וחוסר אונים של שלוש שעות בעלי נזכר שהמלון הזה שייך לרשת אקווילה וביקש מעבר למלון אחר שלהם, בקבלה שמחו על הרעיון ובדקו מלון קרוב אך גם שם המלון היה בתפוסה מלאה והפתרון היחיד היה לחזור להרקליון. לפני שלקחנו החלטה לנסוע שעתיים חזרה להרקליון ביקשנו בכל זאת לראות את החדר, המעלית הייתה כל כך קטנה שאפילו העגלה של התינוקת שלנו לא נכנסנה ובעלי נאלץ להישאר איתה בקבלה להמתנה נוספת. עליתי לחדר, הריח בפרוזדור כבר נתן תחושה למה לצפות נכנסתי לחדר ברמת אכסניה, ישן ומצחין! 2 מיטות יחיד נפרדות, חדר קטן שממש לא מתאים למשפחה, אין מיטת תינוק, מרפסת פונה לחנייה.. הכי רחוק מ5 כוכבים ומחופשה שיכלנו לתאר לעצמנו ועוד עם תינוקת שכבר ב5 בבוקר מחוץ לבית ולמיטה נורמלית לישון..רעבה, עייפה ועצבנית.
חזרנו לקבלה וביקשנו שיזמינו לנו את החדר בהרקליון ונעבור הכי מהר שאפשר שהחדר בכלל לא מתאים למשפחה!
אמרו לנו זו לא בעייה אפשר לחבר מיטות..סליחה? ומה עם מיטת תינוק?
מדוע בכלל החדר לא מוכן ומסודר עבורנו? מדוע המלון לא ערוך להזמנה שלנו?
לא הסכמנו בשום פנים להישאר והוזמנה לנו מונית חזרה להרקליון למלון
Aquila atlantis hotel המתנו 20 דקות נוספות למונית ושעתיים נסיעה נוספות בכבישים מסוכנים עם תינוקת שכבר מזמן איבדה סבלנות (מזל שלקחנו איתנו סל-קל!)
הגענו למלון השני בשעה 20:00 בערב קיבלנו חדר התקלחנו והלכנו לאכול.. מיותר לציין שהיינו מבואסים, מאוכזבים ועייפים (מ5 בבוקר בנסיעות מחיפה לשדה תעופה, טיסה, מעברים..) כמובן שאחרי האוכל חזרנו לחדר ונרדמנו (בשעה טובה בחדר ראוי למשפחה!).
הזמנו מלון 5 כוכבים על הים וגם שילמנו בהתאם! בסוף קיבלנו מלון במרחק נסיעה של 20 דקות מהים ועם בריכה קטנה!!
שילמנו כל יום 40€ עבור נסיעות לים וחזרה למלון והתברר לנו שהמלון שקיבלנו בסוף בכלל יותר זול מהריזורט ״המפנק״ שהזמנו בהתחלה.

יום למחרת פנינו במייל לקשרי הלקוחות של החברה בנסיון לקבל יום נוסף עבור היום שהתבזבז לנו ולשנות את הטיסה ליום שישי אך הטיסות היו מלאות ולא היה ניתן לפצות אותנו.
אבקש מקווי חופשה להתייחס לתלונה זו ברצינות ולחשוב על פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לנו והטעם המר שנשאר לנו מהחופשה..כל כך חיכינו לחופשה המשפחתית הראשונה שלנו ושמחנו על קווי חופשה שהזמנו דרככם את החופשה שציפינו וחלמנו עליה.
בנוסף, אנו מבקשים לקבל החזר כספי עבור ההפרש במחיר במלונות ועל היום שהיתבזבז לנו ורק סבלנו בו.

ההזמנה על שם Gal Sitbon Shitrit
מספר הזמנה 838393
ובזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה