פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה, זלזלול בלקוח וגרימת נזק!!! נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-16.08.2008 יום שבת בשעות הבוקר, ביצעתי הזמנה של חופשה לחו"ל באמצעות האתר של חברת "קווי חופשה". היעד שבחרתי היה גרמניה- ברלין עבור התקופה שביןהתאריכים 19-24.08. ההזמנה כללה טיסה+מלון עבור 4 מבוגרים, עלות החבילה לאדם הינה כ- 560 יורו.

הליך ההזמנה כלל הקלדה של כל הפרטים הנדרשים (שמות נוסעים, תעודות זהות, ופרטי כרטיס אשראי), עם סיום הליך ההזמנה קיבלנו שני מספרי הזמנות עבור 2 העסקאות שביצענו (2 חדרים זוגיים) והם:
772793
772799
יום לאחר ביצוע ההזמנה (יום א' ה- 17.08) חברת הנסיעות לא יצרה עימנו כל קשר כדי לאשר את פרטי הנסיעה ואף לשלוח את המסמכים הנדרשים. בשעות הערב יצרנו קשר עם החברה כדי לברר היכן עומדת ההזנה.ענתה לנו נציגת שרות שביחס מזלזל הציבה בפנינו את העובדה כי אין אנו מופיעים במסך ומבחינת החברה אין לנו כל הזמנה.הסברנו לנציגה את הליך ההזנמנה שביצענו באתר ואף מסרנו את מספרי אישור ההזמנה שיקבלנו. לדברי הנציגה, החברה הייתה אמורה ליצור עימנו קשר כדי להסדיר את הפרטים ולמסור את המסמכים אך אין לה מושג מדוע הדברים הנ"ל לא בוצעו. ביקשנו לשוחח באופן מיידי עם מנהל המשמרת, אך הנציגה טענה כי אין לה דרך לעזור לנו והיא יכולה למכור לנו את שני המקומות האחרונים שנשארו על הטיסה (למרות שהזמנו חופשה ל-4). לבסוף נאלצנו להמתין למחרת היום בכדי לדבר עם מנהל. יום למחרת (יום ב' ה- 18.08) יצרנו קשר עם החברה ושוב נאלצנו להסביר את כל השתלשלות האירועים.הנציגה שעימה דיברנו ביום זה הודתה בטעות שהחברה עשתה, והסבירה זאת בכך שהחברה "דילגה" על ההזמנה שביצענו.
ביקשנו נחרצות לשוחח עם מנהל אך שוב הגיעו תשובות מתחמקות "הוא יצא" ,"הוא בישיבה" וכו'.....
השארנו את מספר הטלפון כדי שיצור עימנו קשר מנהל מטעם החברה, אך לא נוצר עימנו שום קשר. קיבלנו טלפון של מנהל בשם נאמן אך לא היה ניתן להשיג אותו במספר שקיבלנו, וכל שיחה שהתקשרנו למספר זה הובילהו לדקות ארוכות של המתנה על קו הטלפון אך ללא מענה מצד אותו מנהל.

חווית שרות כזו גרועה לא עברו מימינו!!!!
מיותר לציין כי עם אישור ההזמנה לקחנו ימי חופשה מין העבודה, אשר לא נוצלו עקב אי היכולת למצוא חופשה חלופית בשל התקופה העמוסה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם לחופשה שאבדה ולאובדן ימי העבודה פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה