פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מחיר מוטעה ואי-עמידה באחריות על המקרה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-31 לאוגוסט 2008, הזמנתי כרטיס זוגי הלוך ושוב מתל אביב לאמסטרדם, דרך קווי חופשה אשר החזיקו, בנוסף למספר סוכנויות אחרות, במחיר הזול 448$ לאדם. ביצעתי הזמנה לשני כרטיסים ולמחרת נציג מטעם קווי חופשה צריך היה לחזור אלי.
אלא שלא חזר אלי אף אחד למחרת, ולכן התקשרתי אליהם בשעת צהריים מוקדמת כדי לסגור את העסקה בעצמי. סוכנת הנסיעות ששכחתי את שמה וקריסטינה מנהלת ההזמנות, דחו את טענותי כי זה המחיר שהוצג בסמוך לשם "קווי חופשה" וכי טיסה כזאת עולה אצלם 660$ לאדם. בתור לקוח, שכבר טרח להזמין מלון באופן עצמאי בהתאם לתאריכי הטיסה, התקוממתי וביקשתי לדבר עם המנהל הגדול, אך זה לא מעוניין לדבר עם הלקוחות הקטנים והלא משמעותיים שלו. ולכן דיברתי רק עם מזכירתו, שכמובן לא יכולה לעזור לי בכלום.

בקיצור, זאת הפעם האחרונה שאני מזמין מהם משהו. אם חברה לא מסכימה לעמוד מאחורי המחיר שהיא מפרסמת באתרי השוואות מחירים (travelist.co.il( ודוגלת בטריקים מלוכלכים כאלה (לפרסם את שמה בראש הרשימה למרות שאין בסיס למחיר הזול) אז אני אעשה הכל כדי שזה לא ימשיך שם יותר, ואמליץ לחבריי לא להתעסק איתם.

תודה
דניאל
+עלבון, + סוג הנזק :
לפצות את הלקוח הנפגע והמבולבל ולתת לו את הטיסה במחיר המקורי ! פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה