פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שער מנהל" נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-15.08.08 פרסמה סוכנות הנסיעות קווי חופשה בעיתון מודעה לפיה מחיר טיסה לברלין כולל 3 לילות ר- 399 יורו לאדם . בהתאם לכך הזמנו 6 כרטיסים . הסוכנות שלחה לנו מייל לפיו נתבקשנו לאשר את ההזמנה בסך 13,382.46 ש"ח
לשאלתינו , הסוכנות טענה שהחישוב נעשה בהתאם לפרסום בעיתון ולפי שער העברות והמחאות גבוה והוא 5.59 ש"ח ל יורו אחד. הבאנו לידיעת נציגי הסוכנות שהשער המפורסם בעיתון הינו 5.39 ש"ח.הם תיקנו את המחיר בהזמנה ל-13,095 ש"ח וזה לפי שער 5.47 ש"ח שנקבע ע"י המנהל במקום כפי שנמסר לנו . (ההפרש הכללי מסתכם ב-191 ש"ח ).
כדי "להכשיר" את ההזמנה ולהסתיר את השער לחישוב , רשמה החברה את ההזמנה בשקלים בלבד .
האם כל סוכנות נסיעות או כל מנהל בסוכנות יכול לקבוע את שער ההמרה לפי ראות עיניו ולפי מה שעולה בדעתו ? האם סוכנות הנסיעות פעלה כחוק ? האם זו אמת בפירסום? נוקבים מחיר ביורו ואח"כ מחשבים את המחיר לפי שער העולה על רוחם?
אנו מבקשים את התערבותכם כדי שנקבל חזרה את ההפרש המגיע לנו וכדי שמקרים כאלו לא ישנו בעתיד.
בתודה,
משפחת סעד

כספי סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה