פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בנוסע נושא התלונה:
שמש יחזקאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך זה המצויין 18 בספטמבר 2008, בשעה 15.30 היינו אמורים לטוס מלונדון לארץ עם חברת אל על 72 שעות לפני החזרה אישרנו את הטיסה חזרה וקיבלנו אישור על כך מגיעים לשדה התעופה בלונדון 3 מאושרים ושמש יחזקאל שקיבל את האישור ומספר ההזמנה 218796 מודיעים לו שאינו רשום ואומרים לו אתה לא יכול לטוס, איזו הפקרות מצד אל על כך מתנהגים לנוסע, בנוסף קווי חופשה לא יכלו לבדוק ולראות שהכל בסדר נתנו לו לשבור את הראש הוצאות טלפוניות לארץ עוגמת נפש איומה והבן אדם חולה ולא מרגיש טוב פשוט גועל נפש אמיתי זלזול זה מראה שאי אפשר לסמוך על הסוכנים שנקראים קווי חופשה על כך לא נעבור לסדר היום זה יגיע לתקשורת ולטלויזיה וכמובן שאם קווי חופשה לעולם לא ניסע בושה וחרפה על הפקידים/ות שיושבים שם כולנו הרגשנו את עוגמת הנפש איך עושים דבר כזה אחרי שמאשרים את הטיסה 72 שעות לפני הטיסה. גועל נפש של זלזול. אני דורש פיצוי הולם לכל הארבעה הנוסעים ומיד אם תוך 3 ימים לא נקבל את תשובתכם אנו נמשיך הלאה ולא נעבור לסדר היום תתביישו.

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה