פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות עם חבילות שרכשנו מחברה "קווי חופשה" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-5 ביוני רכשנו מחברת "קווי חופשה" חבילת נופש (מס' הזמנה: 250020) בלונדון הכוללת מלון 2 כוכבים (“Lords Hotel”) וטיסה עבורי ועבור בתי בת ה-16 במחיר 1201 יורו (6924 ₪). המלון הוחלף במלון “New Dawn”, עקב מחסור במקום במלון המקורי. כאשר דברתי עם סיגל - נציגת החברה לפני סגירת העסקה, הובטח לי שבקבל חדר עם שתי מיטות נפרדות ולכן הסכמתי להחליף מהמלון אותו הזמנתי לראשונה. ולא יתכן שבקשה כה פעוטה לא נתמלאה.
כשהגענו למלון, גילינו חדר קטנטן עם מיטה אחת לשתינו ושירותים שאף לאדם אחד יהיה קשה לזוז בהם - בלתי אפשרי היה לבלות 7 ימים בתנאים כאלה. ברצוני לציין שגם מנהל המלון התפלא כאשר ראה שמגיעה אם ובת לשהייה של שבוע ואמר לנו שהמקום לא מתאים להרכב כזה - גודל ותנאים. אז איך יתכן ש"קווי חופשה" הציעה לנו מקום זה?? פנינו למנהל המלון בבקשה להחליף לחדר אחר (שבו לפחות יהיו 2 מיטות), אך לא היה מקום. התקשרתי לבעלי והוא ניסה להחליף את המלון דרך "קווי חופשה", ללא הצלחה, תוך בזבוז של יום חופש שלי ויום עבודה שלו ,מאמץ ועצבים. בסופו של דבר, בהסכמה עם החברה, ביטלנו את 4 הלילות הנותרים במלון “New Dawn” ומצאנו בכוחות עצמינו ובדחיפות מלון אחר במחיר יותר גבוה. למרות שחיפשנו מלון הכי זול באזור עלות של 4 הלילות במלון "Pembridge Palace Hotel" היה 483 יורו (2812 ₪). מעבר למלון אחר גרם לנו לבזבז יום חופשה נוסף.
עבור 4 הלילות ששולמו מראש קיבלנו מהחברה החזר על סך 865 ₪ .סה"כ שילמתי 6,924 ₪ ,לא קשה לחשב שמחיר המלון מלא 1,514 ₪ , מחירי טיסות לא עולה על 4,000 ₪ , אז על מה שילמתי את יתרת הסכום?? אינסוף פעמים דרך טלפון ודוא"ל ניסיתי לקבל תגובה לשאלה הזאת מכל מיני גורמים ב"קווי חופשה". לצערי לא קיבלתי תגובה עניינית והצעתם הנחה של 10% בנסיעה הבאה תוך שנה מאוד לא רלוונטית, לאור האכזבה שלי מחברתם.
לכן אני דורשת מהחברה "קווי חופשה" דברים הבאים:
• פירוט מדויק על הסכום ששילמתי
• פיצוי על סך 4000 ₪ עבור 2 ימי חופש שבזבזנו ועל תשלום יתר עבור מלון מחליף שנאלצתי להזמין בדחיפות עקב השירות הפגום של החברה
כספי סוג הנזק :
פירוט מדויק על הסכום ששילמתי, פיצוי על סך 4000 ₪ עבור 2 ימי חופש שבזבזנו ועל תשלום יתר עבור מלון מחליף שנאלצתי להזמין בדחיפות עקב השירות הפגום של החברה פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה