פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש עקב חופשה שהוזמנה ע"י החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/08/09 יצרנו קשר טלפוני עם סוכנת בשם מאיה, מחברת קווי חופשה, לאור מודעה שהתפרסמה בעיתון. בשיחה מאיה הציעה לנו דיל בשווי 385$ עבור שהות במלון 4 כוכבים לארבעה לילות בתאריכים הנ"ל (09/08-13/08) במלון קליפסו באיה נאפה בקפריסין, מלון שלטענתה מותאם לצעירים. הובטח לנו כי נקבל מלון ברמת 4 כוכבים, כולל שני חדרים ומטבחון בו אפשר לבשל. הסוכנת עצמה לא ידעה להמליץ על פעילויות נופש במקום, עלויות ו/או לא ידעה לתת פרטים לגבי הטיסה. נאמר לנו שיש נציגה של החברה הנמצאת בקפריסין והיא תוכל לתת לנו פרטים לגבי המשך הנופש במקום.

הגענו לקפריסין ביום ראשון (09/08/09), ולאחר נחיתתנו, פגשנו בנציגי החברה שרי (נייד: 99089514) ויאיר, שהציגו בפנינו מצג שווא לגבי עלות הפעילויות במקום. לטענתם, כל מקום אליו נרצה להגיע יעלה לנו בין 20-30 יורו כניסה. בנוסף, ציינו בפנינו שהשיט לא יעלה פחות מ40 יורו. נאמר עוד כי לא מומלץ לעשות ספורט ימי ושעלותו גבוהה מאד. הדיל שהם הציעו, עולה לטענתם 145 יורו לאדם, וכולל כניסות למגוון אטרקציות באי. הם טענו בתקיפות כי הם לא יכולים להוריד במחיר. הם הבטיחו שיעברו בחדרים ויסגרו דיל עם כל חדר בנפרד.

הגענו למלון בשם קליפסו, שאינו בפועל תואם את הגדרת 4 כוכבים. ברשותנו הכוחות מצולמות לתנאים הירודים במלון, ונספקן במידה ונתבקש.

המלון ישן ומתפרק, המדרגות שבורות, אין מעלית, הבריכה מלוכלכת, נציגי הקבלה עצבניים ולא קשובים. חיכינו למעלה משעה למפתח לחדרים. התבקשנו להפקיד 30 יורו כפיקדון לקבוצה, והפקידה סירבה לתת לנו קבלה עליו. בתהליך הצ'ק אאוט נאמר לנו שלא נתנו למלון פיקדון כי אין לנו קבלה, ורק לאחר ויכוחים רבים קבלנו חזרה את הכסף. בחדרים גילינו שהגז לא עובד, המקלחת מתקלפת והשירותים מלוכלכים ומיטה אחת שבורה. המיטה לא תוקנה, ונציגי המלון הגיבו בחוסר סובלנות ובחוצפה על בקשתנו להחליף/לתקן אותה. תשובותיהם היו: 'אתן יכולות לקום ולעזוב', למרות שהתשלום עבור השהות כבר הועבר. נציין כי היה חם מאד בחדר, והתבקשנו לרכוש מפתח למזגן ב6 יורו ליום. שילמנו על השימוש במזגן, שבפועל היה חלש מאד וכמעט לא עבד. החדר נוקה בקושי פעם ביומיים, וכשנגמר נייר הטואלט היינו צריכות לרכוש גליל נוסף. במלון עצמו יש פאב פעיל ומסיבות בערב, מידע שלא הוצג בפנינו בעת רכישת החופשה – והרעש, המוסיקה והבלאגן לא אפשרו לנו לישון בלילה.

כששרי הגיעה לחדר שלנו, והעלנו בפניה את התלונות, היא אמרה שהסוכנת בארץ היתה צריכה להכין אותנו למלון ולרמה שלו, ואין זו אשמתה. בנוסף, היא המליצה שלא לרכוש מפתח למזגן ליום הראשון, ובסוף לא יכולנו לישון מפאת החום.

שרי אמרה כי 'במיוחד' עבורנו, היא תיתן לנו דיל ב110 יורו , ממנו הורידה את פארק המים – "בגלל שלא יהיה לכן זמן לנצל את כל הדיל". היא לחצה עלינו לסגור מהר ולא נתנה לנו שהות לשקול את הדברים. היא טענה שהיא לא תהיה בסביבה מאוחר יותר, על אף שראינו אותה במלון בשעות הבאות. היינו קהל שבוי בידיה, ללא מידע נוסף לגבי הדילים והמחירים במקום, היא נצלה זאת, ונאלצנו לשלם לה. בימים הבאים גילינו לתדהמתנו שהדיל המוצע לא היה 'זול' במיוחד עבורנו, אלא זה מחירו.

בערב רצינו להשתמש בתלושים שנרכשו משרי, ובדרך למסיבה גילינו כי ברחוב מחולקים פליירים המאפשרים בכלל כניסה חינם, ולכן בעצם אין כלל צורך להשתמש בתלושים שנמכרו לנו. מידע זה הוסתר מאיתנו במכוון. שרי טענה לאחר מכן כי הכניסה בחינם היא רק ל'לא ישראלים', וכנראה שהאחראים במסיבה לא זיהו שאנו ישראליות. גילינו שמחירי המסיבות בעיר בלילות הבאים הם עד 15 יורו, ושרי טענה שהם בין 20-30 יורו, שוב מידע שקרי וכוזב. בנוסף, היא טענה שמחירי האלכוהול גבוהים מאד, אך בפועל הם כיורו לכוס.

ביום שני פנינו אליה ובקשנו לבטל את הדיל, כי גילינו שאינו משתלם לנו, לא נחתם חוזה כלשהו ורצינו להשיב את הקבלות והתלושים שכולם היו בלתי ממומשים. שרי סירבה, והייתה מוכנה להשיב רק כ-50% מהדיל, למרות שבפועל לא נעשה בו שימוש בכלל. בעיניו, 50% אינם תואמים הגדרה של 'דמי ביטול' ומהווים גזל של ממש. הזכרנו בפניה שאנחנו בנות שירות משוחררות, והגענו לאי עם מעט מזומנים, אך היא גלתה חוסר התחשבות. כיוון שנאלצנו להישאר עם הדיל שרכשנו אצלה, השתמשנו בהמשך רק במספר מצומצם של וואצ'רים ל-3 מסיבות, ולא עשינו שימוש בכניסה ל'אפטרים'. הסכום הגבוה ששילמנו על הואוצ'רים הלא ממומשים, שבעצם ברב המקרים יכולנו להחליף ולשלם בפועל פחות עבור האטרקציות, הביאו לכך שנשארנו ללא מזומנים לביצוע קניות וכד' באי.

בדיל הוכנס מחירו של שיט בסירה, שלטענתה של שרי עולה כ-40 יורו. בפועל, סירות אחרות של תיירים לא ישראליים עולות כ-10 יורו, ורק הסירה של הישראלים עולה כ-40 יורו. אם היינו יודעות מראש, לא היינו משלמות/עולות עליה.

העלנו בפניה בהמשך את הטענות, והיא היתה מוכנה ללכת לקראתנו ולסדר לנו משקאות חינם במסיבה ביום שלישי 11/08/09. בפועל היא לא נכחה כלל באירוע, והבטחת השווא לא קוימה.

ביום רביעי, שבנו למסיבה שהיינו בה ביום ראשון לה חולקו ברחוב תלושים לכניסות חינם. שרי נכחה במקום, וראתה כי יש לנו תלושי כניסות חינם למסיבה. היא התעצבנה, נגשה לסלקטורים בכניסה ובקשה מפורשות מהם שלא להכניס אותנו. במקור, המסיבה שולמה על ידינו במסגרת הדיל שלה! אחת מהבנות הוציאה את הוואוצ'ר שניתן לנו ע"י שרי, שהיווה הוכחת תשלום, והסלקטורים היו אדיבים מספיק בשביל להתעלם מדרישותיה של שרי ולהכניס אותנו. שרי בעצם ניסתה לחבל בהנאתנו מהשהות באיה נאפה.

לאור כל זאת, נסכם כי לדעתנו חברת קווי חופשה נושאת באחריות לעוגמת הנפש שחווינו ב'חופשה' באיה נאפה משתי בחינות:
• אחריות על חבילת הנופש עצמה, ובפרט הצגת לא מדויקת של התנאים הפיזיים במלון, ש'נמכרו' לנו כ'מצוינים' באופן כוזב, ע"י סוכנת החברה בארץ
• אחריות על העלויות המיותרות ששילמנו על האטרקציות באי, ובעיקר השקרים ומצג השווא, כולל ניסיון לחבל במכוון בהנאתנו, שהוצג ובוצע ע"י נציגת החברה בקפריסין.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא או לחלופין חופשה בשווי החופשה הנ"ל פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה