אי עמידה בהתחייבויות ויחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום שני 01 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני חמישה חודשים, במסגרת מבצע חבר לפסח, הזמנו מטבח ושילמנו מראש על מטבח שידענו שנצטרך בחודש ספטמבר.
בתהליך המכירה הובטח לנו כי ההתקנה תבוצע חודשיים ממועד המדידה, כי נקבל מדיח אינטגרלי תוצרת גרמניה (שתי אופציות). כמו כן, הציגו לנו את היתרונות ברכישת כל המטבח דרך מטבחי זיו, כולל השיש, כיוון שניתן יהיה לספקו למחרת התקנת המטבח.
לאור זאת, החלטנו ללכת על החבילה המלאה – שיש ומטבח בעלות של 45K ₪.
בסופו של יום, מועד ההתקנה הוא שבועיים מהיום שהובטח לנו ע"י המעצבת, המדיח תוצרת אלקטרה, השיש יותקן עשרה ימי עבודה מיום התקנת המטבח. סה"כ איחור כולל של כחודש- דבר מאלץ אותנו להיכנס לדירה ללא מטבח.
לאורך כל הדרך נאמר לנו כי איש הקשר שיארגן את כל העסקה מולנו הוא המעצבת ששמנה רכשנו את המטבח, בפועל בלא מעט מהמקרים היא לא חזרה לטלפונים שלנו, העבירה אותנו לנציגת התקנות, הפנתה אותנו לחברת השיש וטרטרה אותנו. פנינו למנהל הסניף וביקשו שיעזור לנו בקידום תאריך התקנת המטבח או השיש, בפועל הוא שוחח איתנו פעמיים ולאחר מכן הפסיק להחזיר טלפונים. נציגת ההתקנות במפעל לא הסכימה לדון במקרה ולא היתה מוכנה לספק שום פיתרון, מנהלת שירות הלקוחות במפעל התייחסה אלינו בזילזול וכשביקשנו לשוחח עם מנהל נוסף הנ"ל הודיעה לנו חגיגית כי שום אדם בחברה לא יתן לנו תשובה (מלבדה) ואין אדם מעליה אף אחד איתו ניתן לדבר.
לסיכומו של דבר, נותרנו שבויים, תלויים וללא כתובת נוספת אליה ניתן לפנות.
חבל מאוד כי חברה התיימרת למכור "מטבחי יוקרה" אינה מתיימרת באותה נשימה לספק שירות הוגן ללקוחותיה. איננו מבקשים לקבל יחס מיוחד, בסה"כ רצינו שהחברה תעמוד בהתחייבויותיה מולנו. בושה וחרפה לכם!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|