פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ילדי טהרן 5 ראשל״צ כתובת:
ראשל״צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ו׳ האחרון ביקרנו במטבחי זיו בראשל״צ, בביקור זה נבנתה הצעת מחיר ראשונית ללא תוכנית מסודרת וללא תוכנית חשמל ומים לקבלן אלא רק לצורך תמכור המטבח בסך 34,000 ₪, יש לציין כי הוסבר לנו שהצעה הנ״ל היא רק לצורך תמכור לגבי תכנון מעמיק נשב בפגישה נפרדת, לאחר מכן חתמנו על ביצוע הזמנה, ובשעה שתיים בצהרי יום שישי מוקד האשראי היה סגור אז הם העבירו את התשלום בחלקים על שני כרטיסי האשראי הקיימים ברשותנו, היום לאחר שגיליתי כי חסמו לי את המסגרת בחברת האשראי וכי לא אוכל לעמוד בתשלומים, התקשרתי לחברת האשראי והסבירו לי שלא בוצע עדיין חיוב, ולכן להתקשרתי מייד לחברת מטבחי זיו על מנת לבטל את העסקה או לשנות את פריסת התשלומים למצב נח יותר, הם תחילה אמרו לשלוח בקשה בכתב כבקשה לביטול אשר נעשה באופן מיידי. בשיחה נוספת הוסבר לי כי המכתב התקבל אך אינם יכולים לבטל עסקה, ובמהלך כל היום רק טרטרו אותי מאחד לשני והסבירו שרק ביום חמישי הסמנכ״ל יוכל לטפל בביטול. תמוה בעיני שאני צריכה להמתין חמישה ימי עסקים בכדי שהסמנכ״ל ידון בבקשתי לביטול העסקה, ככל שהזמן עובר הכל הופך לרעתי, סך כל רציתי לדחות או לשנות את אופן התשלום עקב הקושי שאליו הבנתי שנכנסתי, לאחר התנהלות לא הוגנת ולא מכבדת מפני החברה ולאור העוגמת נפש שנגרמה לי אני כעת מעוניינת אך ורק בביטול העסקה. חשוב לי לציין כי לא עבר אפילו יום עסקים אחד! אבקש את עזרתכם למול התאגיד הנ״ל אשר מנצל את תמימותם של לקוחות שאין בכוחם לשאת מולם כלל, לטיפולכם ובעזרתכם אודה, בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרת מלוא הסכום ששולם בגין העסקה פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה