|
|
|
|
|
|
יחס מכפיר בשירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 מאי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרקוני 16 חיפה |
כתובת: |
סניף חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מספר כשלים:
1. הובלת המטבח נדחתה יום אחרי יום כשאני מחכה בבית לשווא ומרותקת ללא יכולת לעשות דברים אחרים.
2. הובטח לי ארון רגיל במקום תא למיקרוגל. דבר זה לא נעשה. למרות הפניות לחברה, היא התנערה מתיקון הטעות.
3. הבחנתי בסדק בדופן הארון. החברה כמובן התנערה, כאשר טענה לצילומים המוכיחים שבהתקנה הסדק לא היה קיים. למרות בקשתי, עד היום לא קיבלתי את הצילומים המפוקפקים.
4. הכשל המרכזי - שרות הלקוחות הלא סימפטי בניהולה של גברת מירי סיבוני. הגברת לוקה בקוצר רוח כאשר מטרתה העיקרית היא לנפנף את הלקוח מהקו ולא לטפל בבעיה. לא ברור איך חברה רצינית כמו מטבחי זיו מעסיקה מישהי שאינה מתאימה, לתפקיד כה חשוב.
|
גם עוגמת נפש ובזבוז זמן |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטבחי זיו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|