פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מכפיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לפני כשנה רכשו מטבח חדש בחברת מטבחי זיו בעלות של כ- 42000 ש"ח (לא כולל שיש),
קיבלנו שירות מצוין ממחלקת השיווק, בעיקר ממנהל המחלקה מיכאל.
אך לאחר שהגיע שלב התקנת המטבח החל הסיוט,
בהתקנה היו אינספור תקלות מצאנו את עצמנו מתקשרים מספר רב של פעמים לשרות עד שזכינו למענה.
מטעם מטבחי זיו הגיע איש השרות (איתן) אשר טען שהכל בסדר ואינו מבין את פנייתינו, שלחתי אותו לדרכו וביקשתי לקבל חוות דעת נוספת
מטכנאי אחר העובד בחברה. לאחר כשבועיים הגיע לביתי טכנאי ארח (מנחם) שתיקן את הלקויים למעט החלק המופיע בתמונה. ניתן לראות באזור המצולם ומסומן הנמצא מתחת לדלפק (אי) שקיים מרווח של כסנטימטר וחצי ממנו ניתן לראות את הרגליות, לדבריו של הטכנאי לא ניתן לתקן ושפר את המראה.
פנינו מספר פעמים למחלקת השרות, ומנהלת השרות, עדי, אמרה שלא ניתן לתקן, אך לאחר מספר ימים הודיעה שניתן לתקן תמורת תשלום נוסף.
בנוסף ישנו מרווח בתוך הדלפק, שגם כן לא טופל - למרות הפניות החוזרות ונשנות.
בכוונתי להגיש תביעה משפטית כנגד החברה.
אני מזהיר את כל מי שקורא פוסט זה משרות מרושל ורשלני.
מאכזב מאוד שחבר ישראלית מפורסמת שכזו נותנת שרות ברמה כה ירודה.
כמה מצער להבין שלפני קבלת תשלום הכל נראה כה זוהר וטוב ולאחר התשלום השרות כה לקויי.


עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון ליקויים פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה