פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מטבח שונה מזה שהוזמן ובאיחור של 3 חודשים ! נושא התלונה:
peled kfir שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' הלח"י 28 בני ברק כתובת:
סניף רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי וחתמתי על חוזה לאספקת מטבח בחברתכם ב10.11.08
בסניף רמת גן .

אני ואשתי אדריכלים העובדים במשרדי אדריכלים מהגדולים והחשובים שבארצנו .
עוד לפני הזמנת המטבח באופן סופי – סוכמו פרטי הביצוע השונים עם מעצבת המטבחים .

- מועד קבלת המטבח בשלמותו נקבע בחוזה לשבוע הראשון של חודש ינואר 2009.

לאחר חתימת החוזה ותשלום מלא של הכסף נתברר כי חלקים שונים של המטבח אינם ניתנים לייצור !!
כפי שנחתם ושורטט בחוזה ע"י המעצבת וזאת בשל חוסר בקיאותה בתהליכי הייצור ובמרכיבי המטבח השונים
- מדלתות הארונות ופרטי מסגרות ועד לידיות המטבח – אלמנטים שונים במטבח הוחלפו כבר כמה פעמים ע"י המחלקה הטכנית וחזרו לחתימה ולאישור על השינויים לפני ייצור- פשוט הכריחו אותנו בכל פעם לחתום מייד - אחרת כך אמרו יהיה עיקוב והמטבח לא ייצא לייצור .

ואכן כך היה – נודע לנו כי המטבח עבר לייצור רק לקראת סוף דצמבר בשל חוסר התאמה בין השרטוטים לבין יכולות הביצוע של המפעל.

בשל העובדה כי אנו אדריכלים – נושא העיצוב והפרטים חשוב לנו עד מאוד והמטבח בגרסתו הסופית חוטא למטרה והינו פשרה כואבת – מטבח זה אינו זה שסוכם במועד חתימת החוזה ואינו שווה את הכסף ששילמנו עבורו .

בתאריך 5.2.09 לאחר עיקובים רבים נקבע תהליך ההרכבה – כחודש מעבר לזמן האספקה שנקבע במועד החוזה .
הקבלן הכין את הדירה למטבח ושריין את הזמן להרכבה .

באותו היום בעוד ממתינים בדירה למטבח יצרנו קשר עם ספק המטבחים ונוכחו להפתעתנו כי המטבח עדיין אינו מוכן .

נקבע תאריך אספקה חדש ל13.2.09 – בתאריך הנ"ל הגיע חלק מהמטבח בלבד , דלפק וארונות אשר מחופים בפורניר משוחזר לא סופקו .

לאחר הפעלת לחצים, איום בתביעה ושיחות אין ספור התקבלו שאר חלקי המטבח בתאריך 4 למרץ ותאריך ההרכבה עדיין לא נקבע עד לרגע שורות אלו .

הדירה עמדה ריקה וחיכתה למטבח יותר מחודשיים ! העיקוב בקבלת המטבח מנע מאיתנו לעבור אל הדירה החדשה ויצר מצב בלתי אפשרי של מחסור זמני בדיור .

כמו כן תשלומי מים, ארנונה, וועד בית , חשמל וכ"ו שולמו בחודשיים הללו מבלי שהתגוררנו בדירה .

עד היום התקשורת מול מנהלת הסניף ,מנהלת קשרי האדריכלים ומתאמת אספקת המטבחים העלו חרס, הטיפול היה כושל בכל הרמות - ימים שניסינו לקבוע פגישות בירור עם מנהלי הסניף , ימים של טלפונים מתנתקים עם התשובה אנחנו נחזור אליכם וכ"ו .

אני פונה אל מנהלי החברה להתערבותם המהירה לזירוז ההתקנה ולבדיקה אישית לגבי ההבדל בעיצוב המטבח מהשרטוט במעמד החוזה ועד להרכבה , כמו כן נדרש פיצוי כספי על עוגמת נפש, תשלומי דירה שוטפים במשך חודשיים , אובדן ימי עבודה ודיור זמני חלופי .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם למצב הבלתי אפשרי אליו נקלענו בעקבות החברה הנ"ל . פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה