פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטבח חצי מורכב ושירות לקוחות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 28, בני ברק כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו מטבח ממטבחי זיו בחודש פברואר השנה. בתאריך 27/3/2011 המטבח סופק לביתנו ולמחרת המטבח הורכב.
בסיום ההרכבה התגלו מספר ליקויים וחסרים:
1. דלת קלפה לא סופקה
2. חלק מהארון לא חופה בפורמייקה
3. צירי הדלתות לא כווננו כיאות.
לאחר שהתקנו את התנור בילט-אין התברר שהגומחה של התנור גדולה מהתכנון המקורי בכ-4 ס"מ ונשאר חלל בין התנור למדף שמעליו.

פניתי לשירות הלקוחות של החברה ומימי לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך לא נגיש ומזלזל.
כל שירות הלקוחות מורכב מבחורה אחת בשם בת אל- הטלפון שלה תמיד תפוס או שהיא בוחרת לא לענות.
לאחר מספר ימים של ניסיונות השגתי אותה ובמקום להודות בטעויות התכנוניות שלהם נאלצנו לצעוק האחד על השני עד שהיא הסכימה שהתקלה תתוקן.
מאז השיחה ההיא שהתקיימה לפני כשבועיים ובה הובטח לי שהחסרים יטופלו עוד לפני חג הפסח (חוץ מהתיקון של הגומחה) לא פנו אלי. כל הניסיונות שלי להשיג תשובה בשירות הלקוחות עולים בתוהו - הקו תפוס כל הזמן. הודעות שהושארו אצל המזכירה לא נענות.
נשארתי ממורמר ועם מטבח חצי מוכן.
מטבח לא שמיש סוג הנזק :
תיקון כל הליקויים פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה