פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות ירודה - סחבת בהתקנת המטבח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו דירה חדשה בפרויקט לב הפארק בפתח תקוה. החלטנו לרכוש את המטבח ממטבחי זיו כחלק מיחסי העבודה של מטבחי זיו עם הקבלן המבצע מאליבו. המטבח הותקן ב מרץ 2005 עם חוסרים בפריטים והתקנה לקוייה של המטבח. עד היום "זכינו" לביקורים מרובים מצד מטבחי זיו, ביקורים המאלצים אותנו להעדר ממקום עבודתנו.
עד היום נציגי מטבחי זיו בקרו בבתינו יותר מ 8 פעמים ובכל פעם חסר פריט מסויים, המתקין טוען כי אבדו החלקים או שפשוט שירות הלקוחות לא עדכן את המתקין בפרטי הביקור. כתבנו כבר שלושה מכתבי תלונה הממוענים למנכ"ל החברה אך קבלנו בתמורה יחס קר והתעלמות.
המטבט נקנה ב 2002 ושלמנו עבורו כ 18000ש"ח אך עד ליום זה לא קבלנו את כל מרכיבי המטבח

ראוי לציין כי השירות שניתן לנו ע"י המתכנן (ביום הקניה) בסניף רמת גן היה מצוין
אובדן ימי עבודה, עוגמת נפש סוג הנזק :
השלמת ההתקנה, פיצוי כספי פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה