פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה . וגביית התשלום למרות הביטול . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף הקניון: רח' לח"י 28 בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה09-05-12 ביצעתי הזמנה למטבח ובמעמד ההזמנה גבו ממני 3000 ש"ח והעבירו את כל הסכום בתשלומים לגבייה מחברת האשראי. לאחר 4 ימים פניתי לחברה- סניף הקניון וביקשתי להשהות את העיסקה, במטרה לשנות את ההזמנה למטבח יותר זול.ביקשתי לבטל את העסקה ונאמר לי שילכו לקראתי ואם אערוך הזמנה חדשה , יעבירו את הסכום הנ"ל שגבו כבר,לטובת ההזמנה החדשה ויחלקו את התשלומים .זאת, לדברי המתכננת כדי שלא יחייבו אותי בדמי ביטול.(10%,לדבריה)קיבלתי הצעת מחיר ,אבל בסופו של דבר החלטתי שלא לבצע את העבודה אצל מטבחי זיו. והודעתי על כך למתכננת ולסניף יום למחרת.
לפי המועצה לצרכנות ניתן לבטל עיסקה תוך 14 יום ,בחיוב דמי ביטול עד 5%.
נכון להיום , אינני מעוניינת לבצע את העבודה אצל מטבחי זיו ,אך הם מסרבים לשחרר אותי בטענה שהמנכ"ל לא מאשר את הביטול. ובינתיים ממשיכים לגבות ממני תשלומים דרך חב' האשראי. למרות שהודעתי על ביטול במייל ישירות לחברה תוך 14 יום כחוק.
נראה לי תמוה ההתנהלות ולכן מבקשת את עזרתכם לצאת מהפלונטר.
אני לא מתכוונת לשלם עבור משהו שאני לא מעוניינת בו.אין שום סיבה שאשלם את הסכומים האלה על דבר שלא קיבלתי ולא רוצה לקבל.
לא נעשה בפועל כל פעולה לביצוע המטבח מעבר לשלב התכנון.
מקווה להיענותכם המהירה ,שכן החיובים נמשכים כל עוד לא הודיע העסק לחברת האשראי על הביטול של העסקה כנדרש.
בברכה ובתודה
כספי סוג הנזק :
הודעה לחברת האשראי על ביטול העסקה.ביטול גביית תשלומים עתידיים נוספים. החזר של כל הסכומים שכבר ניגבו ממני שלא בצדק. ושלא כחוק. פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה