פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנייה \ שירות \ יחס - תשפטו בעצמכם נושא התלונה:
ארנון איתי שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 28 בני-ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו מטבח חדש במטבחי זיו בעלות לא פחותה מ 34,000 ש"ח.
עשינו זאת מאחר שקיבלנו המלצה על טיב השירות.
את החוויה שלנו אפשר לחלק לשתיים הקנייה והתקנה.
-----------------------------------------------------------------
השירות בסניף היה בסדר גמור, באמת אנשי מכירות נחמדים מקצועיים ואדיבים וכל זאת לפני שטעמנו את טעם התתקנה...
-----------------------------------------------------------------
לאחר רכישת המטבח נקבעה התקנה לתאריך 2.5.12.
(אציין כי חתימת תוכניות בוצעה בסוף פברואר בתאריך ה 29.2.12)
----------------------------------------------------------------
בתאריך המצוין הגיע מתקין כמתוכנן והתחיל בהתקנה.
עד מהרה גילינו כי הדלת למדיח אינה מתאימה מאחר והמדיח שלנו חצי אינטגרלי ובוצעה לנו הזמנה לפי מדיח אינטגרלי מלא. חיש-חש צלצלנו לחברה ונאמר לנו כי על שינוי הדלת נחוייב בעוד 250 ש"ח.
מילא, הבנו כי באמת על כך שהמוצר נלקח לחברה ושולחים מתקין במיוחד הדבר מוצדק ! אבל לאחר שגילינו כי המטבח לא יהיה מוכן מאחר שטעו\שכחו להביא:
1. בוכנה שמאלית לארון קלפה (הביאו שתי בוכנות ימניות)
2. חיתוך זכוכית למגירה לא באורך המתאים.
3. פנל קצר מהמצויין בתוכניות. (פנל רצפה - סוגר את חיבור הארונות לרצפה)
תהינו האם באמת עלינו לשלם על כך ? מילא אם המטבח היה מוכן... אבל גם ככה המתקין עוד יחזור.
בחברה לא הסכימו לשמוע וחוייבנו על הסכום המלא בטענה שטעינו בהזמנה. כאשר שאלנו ומה בקשר לטעות שלכם ? נענינו "כולנו בני אדם ואנו טועים, זה יכול לקרות"...

כעבור שלושה שבועות (תאריך 23.5.12) אחרי אין ספור צלצולים ותיאומים הגיע הטכנאי בשנית והחליף לנו את דלת המדיח והתקין את הבוכנה לקלפה החסרה.
בזה תם ונשלם ? לא ... כי הזכוכית והפנל עדיין קצרים מידי...

תיאמנו מתקין בפעם השלישית (תאריך 18.6.12) כאשר הגיע עם חיתוך זכוכית למגירה הפעם מתאים ופנל ... שוב....קצר מידי בכ 7 ס"מ.
הפעם כבר התפשרתי והמתקין ביצעה איזה אלתור וסידור ע"מ שלא יחזור שוב.

באותה העת גילינו כי אחד הארונות בשיטת פתיחה שנקראה טאץ' קלאפ בכלל ללא ידית ופתיחתו קשה מאוד.
הארתי למתקין שהסכים כי משהו לא הגיוני בתכנון ובאלתור שני של רגע שמנו ידית.

אחרי יום ההתקנה האחרון, חודש וחצי מאז יום ההתקנה הראשון שהמטבח סוף סוף היה מוכן התקשרו משירות הלקוחות לשאול על חווית הקנייה.
כמובן שלא חסכתי כפי שלא חסכתי בקנייה וסיפרתי בדיוק את כל הסיפור עם אכזבתנו הרבה.

בקיצור שלא יספרו לכם סיפורים...
מה שעולה ביוקר יכול לעלות ביוקר.

לשם כבר לא נחזור ואנו ממליצים גם לכם לא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיוכי כספי על דלת המדיח, תיקון האלתורים במטבח. פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה