פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארונות מטבח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' כורש 7 ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי דירה במעלה אדומים, נמסר לנו מהקבלן כי המטבח שמסופק לדירתנו הוא של מטבחי זיו. המדובר במטבח הסטנדרטי שמספק הקבלן, אשר אינו מספיק לצרכי המינימום, והיה ברור שנאלץ לבצע בו שינויים.
בתאריך 8/11/2005 הגענו לסניף בירושלים של מטבחי זיו לפגישת יעוץ. הופננו לנציגת השירות - אלה, אשר הדריכה אותנו וסייעה לנו בבחירת המטבח שיתאים לנו. בעלי ואני לא מבינים הרבה במטבחים ובתכנון, וזה המטבח הראשון שאנו רוכשים, לכן נתנו לאלה לכוון אותנו ולהדריך אותנו בבחירה. אלה הראתה לנו בחנות מספר אפשרויות. רצינו לבחור מטבח מעץ מלא אך מכיוון שהמחיר היה מאוד גבוה, הציעה לנו אלה להזמין ארונות מעץ פורניר. ירדנו יחד עם אלה לקומה התחתונה, מימין לענת (נציגת שירות נוספת) היושבת בקומה התחתונה, ושם הראתה לנו אלה ארונות מעץ פורניר לבחירתנו. הצבענו על דלת משופעת ל-4 צדדים וביקשנו מאלה ארונות כאלה.

אלה עברה איתנו על הצרכים שלנו, והבטיחה שהיא מתאימה את המטבח לבקשתנו. בין היתר הציעה אלה להוסיף יחידת ויטרינה עם פתיחה עילית. היה לנו קשה להתרשם משרטוט המחשב ולכן שאלנו את אלה על גודל ארונות הויטרינה, והיא הבטיחה שמדובר בארונות גדולים ורחבים. גם לשאלתנו על הפרשי הגובה השיבה אלה שכך נהוג לעשות וזה יוצר מראה יפה ואסטטי במטבח.

לאחר גמר התכנון ערכה אלה חישוב ומסרה כי מחיר המטבח יהיה כ- 40,000 ₪. סכום זה היה מעל ומעבר למה שהתכוונו להוציא. היות ואני נמצאת בקשרי עבודה רציפים עם עם חברה קבלנית שעובדת איתם, לאחר התערבותם, הסכמו בחבר להעניק לנו הנחה מיוחדת, ולאחר הנחת הקבלן הוספנו בסך הכל כ- 19,000 ₪ עבור המטבח. אני רוצה לציין שגם סכום זה הוא סכום אדיר בעבורנו, אך שוכנעתי שרמת המטבח ויופיו מצדיקים הוצאה כל כך גדולה, שכרוכה במאמץ גדול מצידנו.

הוזמנתי על ידי אלה לשם תכנון סופי של המטבח עוד ארבע פגישות, בהן נבחרו גוונים וכד' ובפגישה הרביעית הגענו כדי לחתום על ההזמנה.

פגישה זו התקיימה ביום 7/12/2005, במהלכה הציגה לנו אלה את השרטוט הסופי שהוכן על ידה למטבח שלנו, וכן ירדנו שוב למפלס התחתון לראות את הדלתות שבחרנו. הראיתי שוב לאלה את הדלתות שבחרתי, וביקשתי מאלה דלתות שהשיפועים שלהן מעוגלים. אלה מסרה שיש צורך באישור לשינוי זה, ופנתה ביחד עמנו לענת עם בקשה זו. ענת אישרה ואמרה שאין שום בעיה להחליף את הדלתות. באותו יום יצאו עובדי הסניף בירושלים להלוויה של אמה של אחת העובדות במקום, ולכן אלה הייתה מאוד לחוצה לסיים וזרזה אותנו לחתום על הטפסים. סמכתי עליה שמדובר באותם דברים שראינו יחד, ולכן חתמנו על הטפסים בלי לבדוק את כל הפרטים.

ביום שלישי ה- 14/2/2006 בא צוות להתקין את המטבח. בעלי עזב את העבודה כדי להיות עם המתקין, ואני הצטרפתי בשעה 11:30 כדי לראות את המטבח. אכזבתי והפתעתי היו אדירות. הדלתות שסופקו לי לא היו הדלתות שהוזמנו על ידי, אלא דלתות חלקות ופשוטות שאינן מוצאות חן בעיני ושלא הייתי מזמינה. בנוסף- התאכזבתי ממיעוט המקום במטבח, ובעיקר מהגודל של הויטרינות. אלה הציגה אותן כויטרינות גדולות, ומדובר בקופסאות קטנות, שלא ימצא להן שימוש אצלי, והפרש הגובה בינן לבין הארון העליון מכוער מאוד בעיני.

אני מרגישה שקיבלתי טיפול לא מקצועי, ויעוץ לא מספיק טוב. שילמתי מחיר גבוה מאוד כדי לקבל מטבח ברמה גבוהה ומה שקיבלתי לא מצדיק בעיני את המחיר. יכולתי לותר על מטבח הקבלן לחלוטין, להמתין ולקנות מטבח במחיר של פחות מחצי המחיר ששילמתי, אך שוכנעתי שההפרש הגדול מוצדק.

התקשרתי להתלונן בפני אלה, וזו הפנתה אותי לארז, מנהל החנות. בעקבות השיחה הגענו לפגישה אצל ארז ביום 21/2/2006. ארז הבטיח שינסה לעזור. הראיתי לארז את הדלתות אותן הזמנתי מאלה, שאינן הדלתות שפורטו בהזמנה ולא אלה שקיבלתי. ארז הבין שיתכן שקרתה טעות בנושא הדלתות, אך ההחלטה בנושא פתרון מצוי בידיך ולא בידיו, ולכן ביקש שנפנה אליך בכתב. ארז גם אמר לנו ששילמנו "רק" סכום של 19,000 ₪ ושאנחנו לא יכולים לצפות למטבח של 40,000 ₪ במחיר כזה. משפט זה פגע בי מאוד- קיבלתי הנחה מיוחדת כאמור, ולא נאמר לי שבגלל סיבה זו אקבל מטבח באיכות נחותה יותר, ואני בטוחה שזו גם לא הייתה הכוונה בעת מתן ההנחה.

פניתי לארז וביקשתי את התערבותו, הן לגבי החלפת דלתות הארונות לדלתות שהוזמנו על ידי, והן לגבי ביטול הויטרינות הקיימות וקבלת ויטרינות גדולות יותר, בגובה זהה לארון וביקשתי שיציאו לי פתרון אחר שיהיה שימושי ואסטטי ומתאים למטבח ברמה גבוהה כמו שהחברה מתיימרת לספק ללקוחותיה.
בתאריך 1/3/06 קיבלתי תשובה ממנכ"ל שיווק חנן פרידל מחוז מרכז נתן לי תשובה כאשר חותמים על 3 עותקים (שהוחתמו ע"י נציגת שירות אחרת כאמור לעיל), הדבר ברור ללקוח וכך הם גם מיצרים. כמו כן גם לגבי הויטרינות ומכוון שהמטבח כבר סופק לא יכולים להחליף או לשנות דבר.
וכן בגלל שיש לנו תלונה לגבי המעצבת מטבח / נציגת השירות של החברה יבואו לקראתי בהנחה, אך בכל מקרה הדבר יסתכם בתוספת של מעל 5,000 ש"ח - לשיקולנו.

מיותר לציין כי המטבח נראה פשוט עד מאוד בביתנו חדש, שבו הושקע מיטב כספנו, והדבר גורם לנו אכזבה גדולה עד מאוד.

בזבוז זמן/ מספר רב של פגישות סוג הנזק :
שיפור המטבח פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה