|
|
|
|
|
|
המשך חיוב ואי ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
יום שישי 06 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-6.12.13 רכשתי מנוי ניסיון לשבוע בעלות של 10 שקלים באתר xlove, עוד באותו יום (מיד לאחר הרכישה) שלחתי פנייה (בתור חבר רשום) שלא יחדשו לי את המנוי. באותו יום שהמנוי אמור היה להיגמר (13.12.13) ראיתי שהאריכו לי את התוקף ושלחתי פנייה נוספת (בתור חבר רשום) לא לגבות כסף ולבטל את המנוי (עשיתי גם הקפאה למנוי לא להשתמש בו).
ב-31.12.13 לאחר שראיתי שהיה חיוב נוסף ולא היה מענה מהאתר ניסיתי להתחבר על מנת לשלוח להם פנייה נוספת ולא יכולתי (כי עשיתי הקפאה ואין שום אפשרות לבטל אותה) אז שלחתי פנייה נוספת לשירות לקוחות בלי להתחבר וציינתי את המקרה ואת פרטי החשבון שלי.
היום ה-6.1.14 עדיין לא קיבלתי תשובה מהם והם ממשיכים לחייב אותי ואין באפשרותי לבטל.
יש בידי תצלומים של כל הפניות ווידאו שאין באפשרותי להתחבר לאתר.
אני לא יודע מאיפה להמשיך מפה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Xlove שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|