שרות לקוחות לא עונים לבקשה של ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נרשמתי לאתר XLOVE לתקופת נסיון של שבוע, לאחר מספר ימים שלחתי להם הודעה 22.12 (מס' פנייה 211698) שלא יחדשו לי את המנוי בסוף תקופת הניסיון. למרות בקשתי,, בסוף תקופת הניסיוןהמנוי חודש לחודש במחיר של 138 ש"ח.
איך ששמשתי לב שחוייבתי בכרטיס אשראי, ישר בקשתי שוב דרך הודעה לשירות לקוחות לבטל את המנוי, באתר נאמר שהשירות לקוחות חוזרים תוך 24 שעות עם מענה
פניתי בתאריך 31.12.13 (מ''ס פנייה 211771 )
עברו 20 יום מאז שפניתי לאתר לראשונה ועדיין רשום בסטטוס של הפנייה בטיפול
אני לא רוצה להמשיך לשלם עבור חודש נוסף שככל הנראה הם יחייבו אותי ב30.1.14
בבקשה תעזרו לי לבטל את המנוי אצלם ולקבל את כספי בחזרה
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי וביטול המנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|