ביטול המנוי לא נעשה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לצערי נפלתי בפח של אתר ההכירויות xlove.
נרשמתי כמנוי לפני כשנה. לאחר כחודשיים באוקטובר 2010 ניסיתי ליצור איתם קשר כדי לבטל המנוי, וגיליתי שאין שום מספר טלפון או אפילו אימייל והדרך היחידה ליצירת קשר זה ה"שירות לקוחות" באתר ששם אני רושם את ההודעה ומחכה שם לתשובה. שם גם רשום שהתשובה תינתן תוך 24 שעות, מיותר לציין שהתשובה לא ניתנה לי כבר 10 חודשים, כשבתוך ה-10 חודשים האלו שלחתי עוד כמה פניות באותו הנושא.
ניסיתי להתקשר לחברת האשראי שלי כדי לבטל את החיוב לצמיתות אבל גם הם לא עוזרים. הם אמרו לי שבגלל שזאת לא הוראת קבע לא ניתן לבטל אלא רק דרך בית העסק עצמו. והסבירה לי שיש עוד דרך שהיא לבטל את הכרטיס אשראי הזה ולהמזין חדש לגמרי, שזה לא מקובל עליי.
|
אין יחס |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על כל החודשים ששילמתי על המנוי מאז שביקשתי לבטלו וכמובן ביטול המנוי לגמרי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|