פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שירות לקוחות ואין מענה לפניות הממוחשובות אליהם! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 11 ליוני 2016 נרשמתי לאתר XLOVE המדובר. גיליתי שיש צורך במנוי על מנת לשלוח הודעות ולקבל. ראיתי שיש מבצע הכרות של מנוי בשקל לשבוע הראשון ושאם אני רוצה לבטל את המשך החיובים שלא יתחדש לי המנוי שוב עליי להשאיר הודעה יום מראש ליפני כדי שיבטלו את המשך המנוי. יומיים ליפני! השארתי הודעה שאני מבקש לא להמשיך את המנוי הרי מה הטעם לא רק שאין לי שמה שום פניות גם פניות שלי לא נענות בכלל וגם לא בצאט האונליין. רשום באתר כי מטפלים בבקשה וחוזרים אלייך תוך 24 שעות עבר יום אף אחד לא חזר אליי למחרת השארתי שוב הודעה ושוב לא חזרו אליי. ופתאום אני רואה שהתחדש המנוי!!!! למרות שביקשתי לבטל! אני מצידי הייתי מוחק את הפרופיל שלי שמה כדי למנוע דרך שיתחדש המנוי אבל אז אני לא אוכל לדעת אם אכן המנוי לא ממשיך לחייב אותי ואין לי דרך לקבל מהם מענה אם אמחק את הכרטיס וזה גם ממש חוצפה שאין מספר טלפון לפנייה ישירה אליהם!. עוד ליפני כן כשלושה או ארבעה ימים ליפני שביקשתי לבטל השארתי פנייה שאלה לגבי שירות ה אקס לוב בסלולר וכמובן שגם אליה לא נעניתי. אני ראיתי כאן תלונה של בחור שקרה לו מקרה דומה ו ינון משירות לקוחות הגיב כאן שזה לא נכון ושתמיד הם זמינים לתת שירות ללקוחות. בולשיט! תתרחקו ותיזהרו מהם!!!! אין עם מי לדבר אני עכשיו צריך לפנות לישרכארט שיחסמו את החיובים לאתר הזה כי לבטל את המנוי דרך האתר לא ניתן לכל הפחות שימו אופציית ביטול המשך מנוי אבל לא למה שיעשו את זה הרי יכולים למרוח אותך בפנייה אליהם כמו שעושים לי בושה! אתר בלי שירות ובלי כלום תת רמה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה אליי למייל או לטלפון! הודעה על ביטול המנוי והחזר של כסף אם חוייבתי במנוי חדש פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה