פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה נוספת של חודש וסירוב לביטול מנוי בהתראה של 30 יום נושא התלונה:
עופר מתן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים פתחתי מנוי ניסיון באתר XLOVE.CO.IL בעלות 10 ש"ח. בבדיקה שביצעתי במקומות הבאים לא גיליתי שום איזכור להמשך חיוב אוטומטי חודשי:
1. בעת ההרשמה ורכישת מנוי הניסיון.
2. בכל תכתובת אימייל שקיבלתי מהאתר.
3. בדף הניהול שלי בתוך חשבון האתר היה רשום מתי נגמר תוקף המנוי, אך לא צוין אם יחודש אוטומטית או לא, בניגוד לעכשיו, שמצויין במפורש כי אינו יחודש (וזאת לאחר שפניתי אל שירות הלקוחות).

אציין מראש שבמסמך תנאי השימוש מצויין מפורשות כי המנוי מחודש באופן אוטומטי. (כמובן, הרחק למטה בתוך מסמך ארוך ומייגע, ואין שום איזכור נוסף לפרט זה). לא ראיתי את הפרט הזה.

מנוי הניסיון נגמר ב- 31.12.2007. בכניסה לאתר ב- 1.1.2008 נוכחתי לגלות שהמנוי חודש במפתיע ל- 30 יום נוספים. פניתי מיד לשירות הלקוחות בבקשה לבטל את המנוי משום שלא אשתמש בו ונתקלתי בסירוב תקיף ואפילו חצוף למדי (ציטוט: "...בקשתך תמוהה", "...לא ניתן לבטל חיוב בכרטיס אשראי לאחר שבוצע").

לא ברור לי מדוע מתעקשת הנהלת האתר להחזיר את כספי. הרי לא פניתי אליהם בדיעבד לאחר חודש וביקשתי כסף עבור שירות שניתן לי ולא השתמשתי בו, אלא ביקשתי מראש לבטל את המנוי לתקופת החודש העתידה לבוא.

הטקסטים הפירסומיים שהאתר נוקט בו הם, לדעתי, מטעים, מסלפים ומכוונים לקראת גביה של חודש נוסף בצורה שאינה הוגנת.
מסמך תנאי השימוש שהנהלת האתר מנפנפת בו כאילו הוא פוטר אותה מכל אחריות הוא כלי משפטי ותו לא, ואינו עומד במבחן הגינות או שירות לקוחות סבירים.
אני מרגיש פגוע, מרומה ומנוצל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של המנוי החודשי לחודש ינואר 2008. פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תומר-שירות לקוחות שם ותפקיד:
פרטי התלונה אינם מדוייקים.
"הרחק למטה בתוך מסמך ארוך ומייגע" אינו פרט נכון כלל, מכיוון שהתנאי לרכוש את המנוי הוא הסכמה מפורשת לתנאי השימוש באתר.
תגובה:
פניית הלקוח התקבלה. המנוי בוטל. כרטיס האשראי זוכה בגין החיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה