|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי באתר XLOVE |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי לאתר XLOVE מזה שנתיים אך למעשה לא השתמשתי במנוי ולא נכנסתי לאתר למעלה משנה ובנוסף החלפתי את כתובת המייל שלי. מכיוון שלא השתמשתי במנוי שכחתי את כתובת המייל הישנה שאיתה הייתי נכנס לאתר וכמו כן את מספר החבר שלי ואת הסיסמה.
מלפני חודש אני מנסה להכנס לאתר על מנת לבטל את המנוי ולא מצליח מכיוון שהכתובת שלי אינה נכונה ומספר החבר והסיסמה אינם זכורים לי. התחלתי לשלוח מיילים ולהשאיר הודעות אצל נציגי השירות אשר כל פעם מחדש הבטיחו לי שיחזרו אלי מהצוות שמטפל, אך עד היום לא קיבלתי מענה לא למיילים שלי ולא להודעות הטלפוניות ואין ביכולתי לבטל את המנוי אלא רק דרך בית העסק עצמו, אני ממש מרגיש שנפלתי בין הכיסאות וחושב שהיחס והשירות באתר XLOVE הינם מחפירים וגובלים בזלזול.
אני פונה אליכם כמוצא אחרון על מנת שתעזרו לי לבטל את המנוי שלי באתר XLOVE מכיוון שאיני יכול לעשות זאת בעצמי.
|
|
|
|
|
|
|
|
Xlove שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|