פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי באתר XLOVE נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי לאתר XLOVE מזה שנתיים אך למעשה לא השתמשתי במנוי ולא נכנסתי לאתר למעלה משנה ובנוסף החלפתי את כתובת המייל שלי. מכיוון שלא השתמשתי במנוי שכחתי את כתובת המייל הישנה שאיתה הייתי נכנס לאתר וכמו כן את מספר החבר שלי ואת הסיסמה.
מלפני חודש אני מנסה להכנס לאתר על מנת לבטל את המנוי ולא מצליח מכיוון שהכתובת שלי אינה נכונה ומספר החבר והסיסמה אינם זכורים לי. התחלתי לשלוח מיילים ולהשאיר הודעות אצל נציגי השירות אשר כל פעם מחדש הבטיחו לי שיחזרו אלי מהצוות שמטפל, אך עד היום לא קיבלתי מענה לא למיילים שלי ולא להודעות הטלפוניות ואין ביכולתי לבטל את המנוי אלא רק דרך בית העסק עצמו, אני ממש מרגיש שנפלתי בין הכיסאות וחושב שהיחס והשירות באתר XLOVE הינם מחפירים וגובלים בזלזול.
אני פונה אליכם כמוצא אחרון על מנת שתעזרו לי לבטל את המנוי שלי באתר XLOVE מכיוון שאיני יכול לעשות זאת בעצמי.

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה