פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האתר המשיך לחייב אותי על חברות למרות שביקשתי להתנתק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 07' התחברתי לXLOVE, בסוף נובמבר ביטלתי את אפשרות "חידוש מנוי אוטומטית" , והמשכתי בחיי, נסעתי, חזרתי... כעת, סוף אוגוסט 08 , אני עובר על חיובים בכרטיס אשראי הישן ומגלה שXLOVE המשיכו לחייב אותי כל חודש, 78 שקלים, למרות שלא גלשתי באתר, לא שלחתי הודעות, לא בדקתי פרופילים, לא עשיתי כלום. האתר טוען שהוא לא קיבל את בקשת הביטול שלי. פעם אחרונה שאני סומך על אפשרות באתר.
האתר מציע הרשמה חינם, אפשר לעשות הכל, חוץ מלענות להודעות ששלחו לך, בתור... תמריץ להירשם. פעם, אחרי שנגמר המנוי, עדיין היית מקבל מיילים, (ספק מזויפים ... אותה בחורה, פעם ב3 חודשים קבוע שולחת את אותה הודעה. דיוק מרשים מדי. ) ,ובכדי לענות היית צריך לשלם שוב על מנוי. כיום, (גיליתי לאחרונה) , עדיין מקבלים מיילים, וכאשר נכנסים לאתר לקרוא אותם יש סעיף מילוי שאומר "הפעל מחדש את החשבון" . בלי לציין שפרטי כרטיס האשראי מהפעם הקודמת שמורים במערכת, והם יחויבו. בלי להזכיר שבעצם אתה חותם על מנוי חדש. תמיכת שירות לקוחות גם לא עזרה. השארתי הודעה דרך האתר, ביקשתי לחזור אליי לתיבת הדואר הפרטית מחוץ לאתר, היות ואני סוגר את החשבון (לא רוצה להיות מחויב בתשלום על עוד חודש שלא עשיתי בו כלום) , ולא קיבלתי תשובה שבוע. השארתי 3 הודעות בשירות הטלפון של שירות לקוחות, וגם עליהן לא קיבלתי תשובה. כדי לקרוא את התשובה , באתר... משירות לקוחות... עליי להפעיל את החברות שוב. כתבו שלא קיבלו את הודעת הביטול שלי, וחייבו אותי כל חודש בתעריף יחסית מוזל, ולא התעריף המלא.
פגיעה באמון. סוג הנזק :
החזר כספי. 8 חודשים כפול 78 שקלים. 624 ש"ח. פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה