פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא הסכמה תוך הטעיה מכוונת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.7.2007 רכשתי מנוי חודשי לאתר xlove השייך לחברת גלובל נטוורקס.
המנוי היה לחודש בלבד,להבדיל ממנוי שנתי, ועלותו 94 ש"ח.
לאחר רכישת המנוי קיבלתי אימייל שבו נכתב: "ברשותך מנוי VIP בתוקף עד 04/09/2007".
מאז ועד חודש פברואר 2009, במשך 17 חודשים,המשיכה החברה לחייב אותי כל חודש בסכום של 98 ש"ח,סה"כ כ-1660 ש"ח,כל זאת ללא אישור ממני,ללא שליחת מייל או הודעה על חיוב כפי שעשתה לאחר החיוב הראשון.
מאחר ובאותה תקופה עשיתי מספר עסקאות עם חברות לקידום אתרים,חשבתי שהחיוב הנ"ל הוא של אחד מהחברות הללו עד שבמקרה התברר לי בחודש שעבר שהחיוב הוא לא שלהם ולאחר בירור עם חברת האשראי נאמר לי לתדהמתי שהחיוב הוא של חברת גלובל נטוורקס בעלת האתר הנ"ל.
לאחר שהתקשרתי לברר,הועברתי לבחור בשם תומר שהציג עצמו כאחראי שירות לקוחות. סיפרתי לו את פרטי המקרה והבהרתי לו שראשית הוא יכול לראות שלא נכנסתי כלל לאתר בשנה וחצי האחרונות,לא קראתי שם אף הודעה שנשלחה אליי ושברור שאם הייתי רוצה לעשות מנוי שנתי העלות שלו היא כ-350 ש"ח,אז בטח שלא הייתי משלם כ-1200 ש"ח לשנה,הרי אין פה כלל הגיון.
הנקודה היא שישנה פה הטעייה מכוונת שמבירור שלי באינטרנט פגעה במספר לא קטן של אנשים. לאחר החיוב הראשוני החברה שולחת הודעה שהמנוי בתוקף עד לחודש הבא. לא מצויין בהודעה שהחיוב ממשיך באופן אוטומטי, כמו כן לאחר החיוב השני ושאר החיובים,פתאום לא נשלחת הודעת מייל על חיוב נוסף,הסיבה לכך ברורה.
לאחר טרטורים בטלפון,לאחר שהבטיח מספר פעמים לחזור ולא חזר,טען נציג החברה שישנו סעיף בתקנון שמאשר להם להמשיך לחייב אותי ללא כל הודעה מצידם.
כאשר אישרתי את התקנון,לפני כשנה וחצי,אני לא בטוח שהסעיף היה.
בכל מקרה סעיף זה אינו עומד כלל במבחן הגילוי הנאות,ובמבחן ההגינות והשירות ללקוח.
ישנה הטעייה במכוון כאשר נשלחת הודעה עם ציון שהמנוי בתוקף לחודש ללא כל ציון על חידוש אוטומטי וכמו כן החברה לא שולחת הודעות על שאר החיובים.
נציג החברה אמר בשיחה שהחברה מוכנה לפצות אותי על חודשיים. כמובן שסירבתי היות והם חייבו אותי בסכום של כ-1660 ש"ח ורוצים להחזיר 196 ש"ח בלבד.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של כל החיובים מלבד החודש הראשון פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה