|
|
|
|
|
|
האתר XLOVE מסרב לזכות אותי על חיוב נגד רצוני |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נרשמתי לאתר ההכרויות במסגרת המבצע שלהם למנוי שבועי במחיר מוזל של 10 ש"ח, לתדהמתי חוייבתי פעמיים באותו החודש פעם אחת על 10 ש"ח שעליהם שילמתי ופעם שנייה על 98 ש"ח.לאחר מציאת הטלפון שלהם (לאחר בירור אצל חברת האשראי כי באתר לא מצויין הטלפון) והתעקשות מצידי לדבר עם שירות הלקוחות שלהם הובטח לי כי יזכו אותי בחודש הבא על סכום החיוב השני של 98 ש"ח. היום (19/03/09) נכנסתי לאתר ולאחר שהודעתי להם כי אני מצפה לזיכוי בחיוב הבא הם רשמו לי כי "כשירות ללקוחות שלהם" הם מחייבים אוטומטית גם בחודש שלאחר מכן ללא אישור הלקוח. זאת ועוד הם טוענים כי לא הודעתי להם שאני מעוניין בביטול, ולא ידוע להם על זיכוי עליו הובטח לי. אני מרגיש עוגמת נפש מהדבר, מכיוון שמדובר באתר אינטרנט והכול בעצם וירטואלי ו"אין לך עם מי לדבר" ההרגשה נוראית כפליים. חיובים "אוטומטיים" שכאלה במסווה ציני של רצון טוב מצד האתר הוא ביזוי באינטיליגנציה של קהל הלקוחות שלהם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי על סך 98 ש"ח שהאתר חייב ללא אישורי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Xlove שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|