פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי ייתר נושא התלונה:
לם יוחאי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
www.xlove.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך פברואר 2009 נירשמתי בחברה הנ"ל לשבוע במחיר מבצע של עשר שקל לשבוע.בתנאי ההרשמה היה כתוב שאם לא תבטל את המינוי -הוא ימשך במחיר של מנוי חודשי.לאחר כמה ימים שלחתי להם מכתב ביטול...הם החזירו מכתב בו ביקשו את מספר המנוי שלי ואני עניתי להם במספר המנוי שלי.מאז לא רק שלא הפסיקו לחייב אותי אלא למרות שפניתי שוב ושוב ביקשו מספר מנוי..שוב חייבו אותי על מנוי חודשי.כעת כבר חודשיים אני מחויבי על 98 שקל בנוסף לעשר שקל בהן התחייבתי למנוי של שבוע -וזאת למרות מכתב שביטל את המנוי שלי לאחר שישה ימים מתחילת השבוע כפי שהתבקשתי .
אני מוצא את זה פוגע..לא הגון ופשוט גניבה
כספי סוג הנזק :
החזר של הסכום הכספי שהורד מכרטיס האשראי ללא רשות פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
גיא כהן שם ותפקיד:
מנהל תגובה:
הלקוח מוזמן לפנות אלינו שוב - דרך מערכת שירות הלקוחות ולהסביר את תלונתו ביתר פירוט. קשה לי להאמין שחוייב ללא סיבה.
כתובת עמוד צור קשר: http://www.xlove.co.il/cgi-bin/he/contactUs_he.cgi
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה