פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא ברשותי ברכיס האשראי נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
??? כתובת:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי שבועי לאתר. על סף 46 שקלים.
ומאז חוייבי כבר 3 פעמים בסכומים של 48.5 כל סכום. "כשירות" של חידוש המנוי באופן אוטומטי.
האתר הטעה אותי.
הדבר אינו מצויין בקבלה.
ואינו מובן מתנאי השימוש
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
אלון ספיר - שירות לקוח שם ותפקיד:
המנוי מחודש מדי חודש כשירות למנויים בחצי ממחיר המנוי החודשי הרגיל.
כלומר 48 ש"ח במקום 88 ש"ח.
החלק הארי של המנויים מוצאים שירות זה נוח ומתגמל.
כדי למנוע אי הבנות בעת הרכישה עובדת החידוש מצויינת בשני מקומות ובאופן בולט. בעמוד רכישת המנוי עצמו, ובתנאי הרכישה.
כל לקוח חייב לסמן כי קרא את תנאי הרכישה והבין אותם לפני סיום תהליך רכישת המנוי. נושא זה אינו מצויין באותיות קטנות, אלא באופן מודגש ובולט.
את תנאי הרכישה, אליהם מסכים כל רוכש ניתן לראות בעמוד:
http://www.xlove.co.il/heHtml/terms2.htm
תחת סעיף - "חידוש אוטומטי"
כך שטענת המשתמש כאילו לא מצויין העניין, וכאילו הטעו אותו לחלוטין אינה מוצדקת לצערנו.
תגובה:
איננו יודעים אם הלקוח עשה שימוש באתר במהלך החודשים האחרונים, אולם הוא מוזמן לפנות אלינו ישירות לכתובת: [email protected] ונבחן את המקרה לגופו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה