פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי ללא אישור נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
www.xlove.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי שני פרופילים באתר זה. הם מפרסמים מנוי לשבוע ב-10 ש"ח. שילמתי על שתי מנויים ודאגתי לסמן ללא חידוש אוטומטי (כי קרה לי אותו דבר איתם לפני שנתיים) אבל לא היה אפשרות לסמן את זה בשום מקום.
אחרי כמה ימים אני רואה בחשבון הבנק שלי שלקחו לי 236 ש"ח (118 כל אחד) ופתאום התחלתי לקבל הודעות אחרי שכתבתי להם כדי להגיד שאני משתמש במנויים וכדי לעגן על תנאי השירות שלהם.
כתבתי להם פעמיים ואמרתי להם שאני ידווח על זה לחברת כרטיס אשראי ועד היום לא קיבלתי תשובה.
אם אני מפרסם את זה באיזה שהוא אתר, הם יכולים לתבוע אותי?
אני יודע ש- 236 ש"ח הוא לא כל הכסף בעולם, אבל יש הבדל בין לשלם 20 ולשלם 236 ש"ח כי כואב איך הם מנצלים מהמשתמשים, יש אפשרות שהם יבטלו את העסקות?
כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקות בכרטיס אשראי פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
גיא כהן שם ותפקיד:
מנהל תגובה:
הלקוח מוזמן לפנות אלינו שוב - דרך מערכת שירות הלקוחות ולהסביר את תלונתו ביתר פירוט. קשה לי להאמין שחוייב ללא סיבה. ובטח שלא חוייב פעמיים - אלא אם כן רכש שני מנויים שונים.
כתובת עמוד צור קשר: http://www.xlove.co.il/cgi-bin/he/contactUs_he.cgi


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה