|
|
|
|
|
|
חידוש אטוטמטי של מנוי |
נושא התלונה: |
יום שישי 22 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
xlove.co.il |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
חיוב אוטומטי של 100 ש"ח מעבר למנוי הניסיון לשבוע (ע"ס 10 ש"ח)
על אף שלטענת החברה החיוב האוטומטי מעוגן בתקנון (זה לכשעצמו תמוה ,שכן יש "להציף" זאת ללקוח) ,
הרי שעפ"י חוק הגנת הצרכן מינואר 2009 אסור לחדש אוטומטית שום מנוי (אם ברצון העוסק לחדש הרי שעליו לקבל את הסכמת הלקוח מעל 30 יום לפני תום המנוי -תנאי שבמקרה הזה לא מתקיים)
|
עוגמת נפש+זמן |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Xlove שירות לקוחות
, תגובה:
|
ינון-שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוח מוזמן לפנות אלינו שוב - דרך מערכת שירות הלקוחות ולהסביר את תלונתו ביתר פירוט.
אנו נבדוק את התלונה לעומק ונודיע ללקוח תשובה באופן ישיר.
כתובת עמוד צור קשר: http://www.xlove.co.il/cgi-bin/he/contactUs_he.cgi
|
תגובה: |
בהתאם לשיחה עם הלקוח |
פתרון: |
|
|
|