שירות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני כחודשיים נרשמתי לאתר XLOVE לאחר שהייתי מנוי בעבר.
נרשמתי למנוי ב10 שקלים לתקופה של שבוע על מנת להתנסות מחדש, לאחר כמה ימים בהם שלחתי מספר רב מאד של הודעות למשתמשים וכמו כן ניסיתי לתקשר בצ'אט, שמתי לב שאף פניה לא נענתה ואף משתמש אינו עונה לצ'אט. לאחר מספר מרובה של פניות לשירות, התייחסו אלי לבסוף ובבדיקה עם נציג שלהם בשם יינון, אכן אושרה גירסתי וטענתי שאין אני מקושר בצורה כזו או אחרת לשאר המשתמשים. קיבלתי שבוע המשך והובטח לטפל בבעיה ולסדר אותה או לפחות לחזור אלי.
לאחר שבוע שהסתיימה תקופת המנוי ולאחר מספר רב של פניות אף לא אחת נענתה. כרגע שבתי לאתר לעוד תקופת ניסיון, ולצערי שוב נתקלתי באותה בעיה. כבר פניתי פעמיים וכמובן ללא כל מענה קיבלתי הודעה של "הפנייה נסגרה" כמו שאר הפניות ששלחתי, שוב ללא כל מענה. אין אני מתעקש על הסכום ששילמתי, אך זאת פשוט שערוריה שאין עם מי לדבר והאתר מתנהל איך שבא לו. לא יעלה על הדעת ששירות הלקוחות לא יכול לחזור פעם אחת ולהגיב בצורה כלשהיא לחיוב או לשלילה. אני פונה אליכם מכיוון שאני בטוח שאני לא היחיד ויש הרבה במצבי שלא נענו להם. אודה לכם מקרב לב אם תוכלו לעשות משהו בנידון.
תודה רבה ויום טוב.
אסף
|
מעליב ביותר |
סוג הנזק : |
יצירת קשר במיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|