פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני כחודשיים נרשמתי לאתר XLOVE לאחר שהייתי מנוי בעבר.
נרשמתי למנוי ב10 שקלים לתקופה של שבוע על מנת להתנסות מחדש, לאחר כמה ימים בהם שלחתי מספר רב מאד של הודעות למשתמשים וכמו כן ניסיתי לתקשר בצ'אט, שמתי לב שאף פניה לא נענתה ואף משתמש אינו עונה לצ'אט. לאחר מספר מרובה של פניות לשירות, התייחסו אלי לבסוף ובבדיקה עם נציג שלהם בשם יינון, אכן אושרה גירסתי וטענתי שאין אני מקושר בצורה כזו או אחרת לשאר המשתמשים. קיבלתי שבוע המשך והובטח לטפל בבעיה ולסדר אותה או לפחות לחזור אלי.
לאחר שבוע שהסתיימה תקופת המנוי ולאחר מספר רב של פניות אף לא אחת נענתה. כרגע שבתי לאתר לעוד תקופת ניסיון, ולצערי שוב נתקלתי באותה בעיה. כבר פניתי פעמיים וכמובן ללא כל מענה קיבלתי הודעה של "הפנייה נסגרה" כמו שאר הפניות ששלחתי, שוב ללא כל מענה. אין אני מתעקש על הסכום ששילמתי, אך זאת פשוט שערוריה שאין עם מי לדבר והאתר מתנהל איך שבא לו. לא יעלה על הדעת ששירות הלקוחות לא יכול לחזור פעם אחת ולהגיב בצורה כלשהיא לחיוב או לשלילה. אני פונה אליכם מכיוון שאני בטוח שאני לא היחיד ויש הרבה במצבי שלא נענו להם. אודה לכם מקרב לב אם תוכלו לעשות משהו בנידון.
תודה רבה ויום טוב.
אסף
מעליב ביותר סוג הנזק :
יצירת קשר במיידי פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
ינון-שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות אלינו שוב - דרך מערכת שירות הלקוחות ולהסביר את תלונתו ביתר פירוט.
אנו נבדוק את התלונה לעומק ונודיע ללקוח תשובה באופן ישיר.
כתובת עמוד צור קשר: http://www.xlove.co.il/cgi-bin/he/contactUs_he.cgi
תגובה:
הלקוח מוזמן לפנות אלינו שוב - דרך מערכת שירות הלקוחות ולהסביר את תלונתו ביתר פירוט.
אנו נבדוק את התלונה לעומק ונודיע ללקוח תשובה באופן ישיר.
כתובת עמוד צור קשר: http://www.xlove.co.il/cgi-bin/he/contactUs_he.cgi
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה