פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אוטומטי של מנוי ללא כל הודעה מוקדמת של חיוב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני עשיתי מנוי ניסיון של 10 ש"ח והם חייבו אותי על עוד חודשיים ב118 ש"ח ואני לא ביקשתי את זה בסך הכל 236 ש"ח ואני התקשרתי אליהם וביקשתי שיחזירו לי את הכסף והם מסרבים אני מרגיש פגוע ומרומה והם אמרו שיחזירו לי תשובה בטלפון ולא חזרו הרבה פעמים התקשרתי אליהם ואמרו שאין פה אם מי לדבר וכאן רק מזמינים רק אחרי כמה שיחות שעשיתי הם אמרו ששלחו לי הודעה במייל על הפתרון לדבר הם לא יכולים הרבה זמן המתנה בטלפון וכסף על השיחות שבזבזתי עליהם זה לא שרות בכלל אני מקווה שתוכלו לעזור לי תודה מראש מיכאל
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצויים על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה