פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות מכוונת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לאתר במבצע של שבוע נסיון ב10 ש"ח.
לאחר נסיון יצירת קשר עם עשרות משתמשים אחרים בפורמט של הודעות או של צ'אט לא נענתה אפילו הודעה אחת.
תלונה שהשארתי באתר מעולם לא נענתה, קישור לשירות לקוחות מוביל לדף מת, כך שלמעשה אין דרך להגיע לתיקשורת עם החברה. רק דרך חיוב האשראי הצלחתי להגיע לטלפון של החברה במטרה להתנתק (לפי תקנון החברה, מי שלא מתנתק ממשיכים לחייב אותו בסכומים גדולים יותר), בשיחה נאמר לי שיחזור אלי נציג שמעולם לא חזר, התקשרתי שנית לוודא שנותקתי ונציגת שירות ההודעות מסרה לי ש"ינון" מסר שכבר נותקתי.

בתלונה אחרת כנגד החברה (על בעיה זהה) שהושארה פה ב28/03/2010 מספר הלקוי שנענה שמדובר בבעיה. אני מאמין שלא מדובר פה בבעיה תמימה אלא בהטעייה מכוונת, לקוחות שמצטרפים בתכונת של נסיון (10 ש"ח לשבוע) לא מאופשרים לתקשר עם משתמשים אחרים באתר ומי שלא מתנתק בזמן החברה ממשיכה לגבות ממנו כספים.
קחו לתשומת ליבכם.
כספי סוג הנזק :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
ינון-שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח קיבל תשובה במייל לפנייה אחת שלו. (ביטול המשך מנוי )פנייה נוספת שלו אודות חוסר היענות לפניות מחברות באתר -תטופל בהקדם.


לגבי נסיונות יצירת קשר עם נשים שלא נענו: אין אתר אקסלאב ערב להצלחת החברים בו. יש המקבלים פניות רבות ויש המקבלים פחות.

הלקוח רכש מנוי לשבוע ימים בלבד! (בעלות של 10 ש"ח). זוהי תקופה קצרה מכדי לקבל פניות רבות- בכל אתר היכרות. לא נגבו כספים מהלקוח למעט 10 ש"ח. -אנו קבלנו את בקשתו לא לחדש את המנוי שנשלחה אלינו במייל-והפסקנו את החיובים.

לסיכום: אנו מוצאים את טענות הלקוח המסויים הזה לא מוצדקות.




תגובה:
אנו זמינים בכל עת לפניות לקוחותינו. ונהיה כך גם בעתיד.

בברכה,
שרות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה