פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אוטומטי שלא מצויין בשום מקום - פשוט שיטה של רמאים! נושא התלונה:
עוז עידן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
האמת שחבל שלא בדקתי פה לפני כן - אני לא הראשון ולא האחרון שהחברה הזאת עבדה עליו באופן הזה!
התרחקו מ xlove!

הצטרפתי לשבוע ניסיון באתר XLOVE.CO.IL בעלות 10 ש"ח. בבדיקה שביצעתי במקומות הבאים לא גיליתי שום איזכור להמשך חיוב אוטומטי חודשי:
1. בעת ההרשמה ורכישת מנוי הניסיון.
2. בכל תכתובת אימייל שקיבלתי מהאתר.
3. בדף הניהול שלי בתוך חשבון האתר היה רשום מתי נגמר תוקף המנוי, אך לא צוין אם יחודש אוטומטית או לא, בניגוד לעכשיו, שמצויין במפורש כי אינו יחודש (וזאת לאחר שפניתי אל שירות הלקוחות).

אציין מראש שבמסמך תנאי השימוש מצויין מפורשות כי המנוי מחודש באופן אוטומטי. (כמובן, הרחק למטה בתוך מסמך ארוך ומייגע, ואין שום איזכור נוסף לפרט זה). לא ראיתי את הפרט הזה. אלה האותיות הקטנות שאף שקשה למצוא אותן!

מנוי הניסיון נגמרלפני יומיים
נוכחתי לגלות שהמנוי חודש במפתיע ל- 30 יום נוספים. פניתי מיד לשירות הלקוחות בבקשה לבטל את המנוי משום שלא אשתמש בו ונתקלתי בסירוב תקיף

לא ברור לי מדוע מתעקשת הנהלת האתר להחזיר את כספי. הרי לא פניתי אליהם בדיעבד לאחר חודש וביקשתי כסף עבור שירות שניתן לי ולא השתמשתי בו, אלא ביקשתי מראש לבטל את המנוי לתקופת החודש העתידה לבוא.

הטקסטים הפירסומיים שהאתר נוקט בו הם, לדעתי, מטעים, מסלפים ומכוונים לקראת גביה של חודש נוסף בצורה שאינה הוגנת.
מסמך תנאי השימוש שהנהלת האתר מנפנפת בו כאילו הוא פוטר אותה מכל אחריות הוא כלי משפטי ותו לא, ואינו עומד במבחן הגינות או שירות לקוחות סבירים.
אני מרגיש פגוע, מרומה ומנוצל.
עלבון סוג הנזק :
אני דורש לא לחייב אותי מעבר לשבוע ניסיון! פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה