פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב הוראה קבע בכרטיס אשראי ללא אישור נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תקשורת מקוונת דיגיטלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט נרשמתי לאתר XLOVE במצבע שהם פירסמו של 10 ש"ח בלבד לשבוע. לא צוין בשום מקום באותו עמוד הרשמה שהשירות הוא מתחדש אוטומטית ובעלות חודשית של 138 ש"ח לחודש.
בתחילת סמפטבר בדקתי באופן אקראי את פירוט החיובים בכרטיס האשראי וראיתי פתאום חיוב מצד בית העסק הנ"ל ע"ס 138 ש"ח ! זאת מלבד החיוב הקודם שהיה ע"ס 10 ש"ח. לא ציון בשום מקום בעמוד הרכישה של המנוי שאני משלם את הסכום הזה, פניתי לצוות האתר וביקשתי מהם לבטל את החיוב ולבטל לי את המנוי - הם מצידם החזירו לי הודעת תבנית בהתכתבות בפניות אצלהם באתר כי לא סביר שלא ידעתי שהשירות מתחדש, וכי זה מצוין בעמוד הרכישה ובאיזה עמוד אחר באתר באותיות גדולות שכאילו אישרתי להם לחייב אותי כל פעם מחדש.
בשורה האחרונה בהודעה שלהם רשמו שבכל אופן, החידוש האוטומטי מבוטל ולא יחודש לי המנוי - זה היה אודות החיוב ב 27.8.11.
כעת, חויבתי שוב (!) על ידם ע"ס 138 ש"ח בתאריך 27.9.11, זאת לאחר שהם הודיעו לי שלא יוחדש לי החיוב, וגם לאחר שביקשתי מחברת האשראי לבטל את ההוראה הקבע שהם עשו לי ללא ידעתי. מחברת האשראי נטען כי יש להם כמה מספרי ספקים ולכן הם יכולים לחייב אותי שוב על מספר ספק שונה.
כעת אני פניתי שוב לאתר XLOVE בדרישה לבטל את המנוי, ושוב במקביל לחברת האשראי לבטל את החיוב.
השיטות בהן עובד האתר XLOVE נועדו להטעות את הצרכנים וממש בגדר רמאות. גם את מספר השירות לקוחות השגתי דרך חיפוש על תלונות קודמות על האתר. וגם שם אגב לא הצלחתי להשיג אף נציג (במספר שרשום מעלה)
כספי סוג הנזק :
ביטול לאלתר של המנוי והחזר הכסף שנגבה במרמה פתרון נדרש :

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה