פרטי התלונה

תלונות Xlove

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי אוטומטי - כולל נימוק משפטי נושא התלונה:
בוצס סמיון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גם אני נפגעתי באותה הצורה. רכשתי מנוי ב-10 שקלים לשבוע, ואחרי חודשיים גיליתי שהמשכתי להיות מחוייב ב-138 כל חודש, מבלי שבכלל הסכמתי להמשך העסקה.
בשיחה הראשונה, דיברתי עם ינון (כן כן, אותו ינון שעונה פה לתלונות) ו"הוסבר" לי כי כאשר רכשתי מנוי בעצם חתמתי על חוזה שמאפשר לגבות ממני כספי בצורה הנ"ל.
בהתחלה הוא הסכים לזכות אותי על חודש אחד.
קיבלתי את ה"מחווה" שנעשתה בשבילי, ולאחר שבדקתי טוב טוב והבנתי כי הדבר מנוגד לחוק, התקשרתי פעם שנייה, איימתי וזוכיתי על החודשייים במלוא הכסף.
אם שיטת מצליח עדיין עובדת בחברה הזו, אז אני ממליץ להם מאוד להתחיל להכין סוללת עורכי דין שתייצג אותם בהגנה על התביעה הייצוגית שבדרך.

אצטט את: (תיקון מס' 22), התשס"ח - 2008 -חוק הגנת הצרכן, סעיף 13א. עסקה לתקופה קצובה
סעיף קטן (ג) (1) "לתנאי בחוזה הקובע כי ההתקשרות בין הצדדים תימשך לאחר
מועד סיום העסקה או ההתחייבות, לא יהיה תוקף, ויראו כאילו נקבע
בחוזה שהוא בטל באותו מועד."

אשמח לקבל תגובה מנומקת על אופן התנהלותו של האתר.
בכל מקרה נשקלת הגשת תביעה ייצוגית בה תצטרך החברה להוכיח את כל פוטנציאל הנזק החל מרגע כניסת התיקון לחוק הנ"ל משנת 2008 ועד היום.

לפני הכל, תלונה זו באה להזהיר לקוחות פוטנציאלים למען יראו ויראו, ואם החברה מכחישה את האמור לעיל, כל הקבלות של פירוטי החיובים והזיכויים נמצאות אצלי
כך שטענה כגון הוצאת דיבה על ידי כלפי החברה תהיה משוללת כל יסוד.

Xlove שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה