|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות לא עונים לבקשה של ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
www.xlove.co.il |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נרשמתי לאתר XLOVE לתקופת נסיון של שבוע ולאחר מכן המנוי חודש לחודש
איך שמשתי לב שחוייבתי בכרטיס אשראי ישר בקשתי דרך הודעה לשירות לקוחות לבטל לי את המנוי, באתר נאמר שהשירות לקוחות חוזרים תוך 24 שעות עם מענה
פניתי בתאריך 7.9.13 (מ''ס פנייה 210120 )
עברו 16 יום מאז שפניתי לאתר ועדיין רשום בסטטוס של הפנייה בטיפול
אני לא רוצה לשלם עבור חודש נוסף שככל הנראה הם יחייבו אותי ב30.10.13
בבקשה תעזרו לי לבטל את המנוי אצלם
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול מנוי באתר XLOVE |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Xlove שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|