פרטי התלונה

תלונות פי סי טו גו

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס החברה לאחריות מוצריה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 18 ,ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי בחברה בתאריך 27.10.04 מחשב שהאחריות לשנה לאחר שנה היתקלקל לי הDC והצורב של המחשב פניתי לחברה בבקשה שתבדוק את התקלה בתאריך 1.11.05 פחות משבוע לתום האחריות . הם טענו שהם לא מטפלים בלקחות שפג תוקף האחריות . בנוסף לזה קיבלתי ניתוקים של נציגי החברה שלא היו מוכנים לשמוע אותי .
ושלחתי פקס למנכ"ל החברה שלא זכה לתגובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הCD והצורב וקבלת פיצוי הולם מהחברה על עוגמת פתרון נדרש :

פי סי טו גו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה