פרטי התלונה

תלונות אלקטריק קובי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן שלא מחמם, עוגמת נפש הפסד כספי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב המשור טבריה 18.תא דואר 484 כתובת:
בית שאן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנני בנה של המתלוננת גב' אמה עטיה.

בתאריך 10/12/13 גב' אמה עטיה נכנסה לסניף בית שאן של רשת מוצרי חשמל "אלקטרו קובי"

בתום לב, ביקשה לרכוש מזגן 1.5 כ"ס , לאחר שיחה עם הנציג המכירות בשם יוסי דמרי , שוכנעה לרכוש מזגן 2 כ"ס שהינו יקר יותר כדי שיהיה מספיק אפקטיבי בחימום הסלון

יש לציין שהיא כלל לא מבינה בסוגי החברות המזגנים, וצירף להזמנה מזגן של חברת וגה vega , מבלי שניתנה לה ההצעה או ההזדמנות לראות מזגן מחברה אחרת. ניתבקשה לשלם

את הסכום המלא 2350 ש"ח ב 13 תשלומים בכרטיס אשראי .

באותו היום בא המתקין עם המזגן, התקין אותו לאחר שהפעיל את המזגן מולנו שמנו לב שהמזגן לא מחמם כלל.

המתקין אמר שהוא לא יודע מהי הבעיה, ושיבוא לנסות להוסיף גז מזגנים.


לאחר יום הוא בא עשה מה שעשה, הפעלנו את המזגן בנוכחותו ושוב המזגן לא חימם כלל.

הוא הודיע לנו שיפנה לרשת כדי שישלחו איש שירות לראות מהי הבעיה.

לצערנו אימי גב' אמה עטיה המתינה 6 ימים שלמים בקור אימים לשרות, אובדת עצות. וכן יש לציין ולהדגיש כי גב' עטיה אמה היא אישה אלמנה בעלת נכות ומספר לא מועט של

בעיות רפואיות המקשים עליה להתנייד.

בתאריך 16.10 גב' אמה ללא כל תשובה או פנייה כלשהי מצידם, ניגשה לסניף הרשת בבית שאן פיזית, הציגה את הבעיה שהמזגן לא מחמם כלל, הנציג שמכר לה את המזגן "שלף

תשובות מהשרוול"

ובקרירות וטען כי "החדר גדול מידי" מבלי שהוא יהיה במקום שהמזגן הותקן, תשובתה של אימי גב' אמה עטיה היתה כי אפילו שמתקרבים פיזית ומניחים את היד קרוב לפתח

המזגן אין מרגישים כלל ביציאת אויר חם.

עוד טען לאחר שביקשה להחליף את המזגן או לשדרג למזגן מחברה אחרת או לבטל את העיסקה, הנציג ענה בתשובה לא הגיונית בעליל: "האריזה נפתחה, אי אפשר להחליף או

לבטל את העיסקה" אפילו שעדיין לא עברו 14 יום.

גב' אמה עטיה יצאה משם עם טעם מר בפה ואינה יודעת כלל מה לעשות, אני בנה ראיתי אותה בוכה היא סיפרה את מה שנאמר לה בסניף.

ניגשתי לסניף ולאחר ששוחחתי עם אותו נציג מכירות ושטחתי את העובדות בפניו שוב, קבלתי את אותן התשובות כי אין אפשרות להחליף למזגן אחר או לבטל את העיסקב כיוון

שהאריזה כבר נפתחה.

**עניתי לו כי לקוח לעולם אינו יכול לדעת שהמזגן הוא אינו פועל כראוי אלא רק אחר שהוא מותקן**

לאחר מס לא מבוטל של בקשות ותחינות חוזרות ונישנות, הוא הזמין איש שירות שהינו עובד הרשת מטעמה הרשת "אלקטרו קובי", שהגיע בבוקר למחרת בתאריך

17.12.2013 לביתה של אימי גב' אמה עטיה.

כבר בדקות הראשונות כשהגיע נראה בבירור שהוא ממהר לסיים ולצאת ללקוח הבא וללימודים לדבריו...לאחר שהפעיל את המזגן אמר שהמזגן יחמם לאחר שעתיים לאחר

הדלקתו, ויצא בלי לנסות לטפל איכשהו במזגן.

לאחר מס' דקות התקשרתי אליו ואמרתי לו שהמזגן אינו מחמם כלל, הוא לא דבר אמת ואמר שהוא כן חימם.יש לציין שאיש שירות זה הוא עובד החברה.

זה לא יעלה על הדעת שחברה פוגמת כך בשמה ודורכת ללא רחמים כך על לקוחה חסרת ישע!

עד היום 19.12.2013 הבעיה לא נפתרה!

בתאריך 22.12.2013 נשלח מכתב בקשה לסניף ולחברה בדואר רשום בצירוף אישור מסירה. המכתב הגיע אליהם בתאריך 24.12.2013

התקשרתי למשרדי החברה ושוחחתי עם מנהלת שירות לקוחות בשם ימית, הבטיחה לטפל בנושא, ותשתדל לשלוח איש שירות בכיר עודבאותו היום שיוכל לשים "מד טמפרטורה" .אך לא הגיע ולא הודיעו כלום.



בתאריך 25.12.2013 בערב התקשר אליי בחור שטען ששמו קובי והוא הבעלים של הרשת...הוא דיבר איתנו בקרירות וטען שהמכתב מנוסח יפה, ושאינו רואה לנכון לטפל בעניין למרות שיש שנה אחריות,ובזילזול טען שאנו "מדמיינים" כי החלל של המקום גדול, ואין הוא מעוניין לשלוח טכנאי שירות נוסף, ושהטכנאי הראשון שנשלח ב17.12.2013 בשם לירן או אלירן זריהן עלה לו כסף לשלוח. הגבתי כמו בכל הפעמים הרבות בעניין שזה לא קשור לחלל החדר , ואפילו ששמים את כף היד בפתח המזגן לא מרגישים חום שמניח את הדעת,שוב רמז שזהו "הכל דמיון ומחשבות שהכנסנו לעצמנו לראש"

דברים נוספים שמוכרחים לציין:


1- בתחתית הקבלה כתוב במפורש שבביטול העיסקה הלקוח יחוייב לא פחות מ10% מסך ההזמנה, במקרה זה 2350 ש"ח כלומר 235 ש"ח.

כידוע על פי החוק הגנת הצרכן, מוצר חשמלי העולה 2000 ש"ח ומעלה המחיר המקסימאלי לביטול עיסקה הינו: 100 ש"ח.


2- מבט בכבל העברת המתח חשמלי נראה בבירור שהמתקין האריך את הכבל כדי להגיע לשקע החשמל, בכך שהוסיף חוט נוסף, לכן חיבור החיווט נראה חשוף.


נבקש את עזרתכם בעניין הבהול לטיפול בבעיה ולביטול העיסקה במלואה בניכוי 100 ש"ח דמי ביטול כחוק, ולא בניכוי של 10 אחוז ככתוב בתחתית החשבונית\קבלה

מקווים שבית העסק יענה לדרישתנו, אולם אם לא כן ניאלץ לפנות לארכאות בית המשפט להכרעת העניין.


052****573 ליאור בנה של גב' אמה ****

כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרת המוצר. פתרון נדרש :

אלקטריק קובי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה