פרטי התלונה

תלונות אלקטריק קובי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכנים בעת רכישת הרחבת אחריות. לא מגלים שהאחריות מוגבלת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ממליץ להימנע מקנייה בחנות זאת (אלקטרו-קובי, דיילי-סייל). אני רכשתי הרחבת אחריות שנכתב לגביה "הרחבה של 3 שנים לפי התקנון". שיהיה לכם ברור ששום תקנון לא מצורף באתר ממנו רוכשים!!.
לבסוף מתברר שהאחריות לא כוללת תשלום לטכנאי עצמו בסך 150 ש"ח !! בקיצור יש השתתפות עצמית. הסיכוי של הצרכן להגיע למידע הזה - הוא אפס. כמובן שמנהל החנות אמר לי שהוא מקפיד לתת מידע זה (טלפונית) ללקוחות, ורק במקרה שלי הוא שכח לומר לי... אז שיהיה בהצלחה למי שקונה שם.
היום אני כבר יודע שבקלות אפשר למצוא בגוגל את הידיעה הבאה:
"ארגון אמון הציבור מסיר את תו אמון הציבור מאתר המכירות דיילי סייל". לפעמים הידיעה מופיעה תחת שם חברה "אלקטרו קובי". אם תקראו את מה שמופיע שם - זה ישלים לכם את הפרטים ותהיה לכם תמונה כוללת של התנהלות חברה זו. מוצר: מכונת כביסה HWE1070
דרך אגב, האחריות\שירות היא של ניופאן וגם ההתנהלות שלהם לא מרשימה. אמרו לי בטלפון שבמסגרת האחריות המוגבלת ביקור טכנאי עולה 149 ש"ח, ובפועל הגיעה תעודת אחריות עם ציטוט מחיר של 199 ש"ח
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה כולה (החזרת מכונת הכביסה למרות שכבר נעשה בה שימוש) או לחילופין פיצוי כספי או השתתפות כספית מצד אלקטרו-קובי פתרון נדרש :

אלקטריק קובי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה