פרטי התלונה

תלונות אלקטריק קובי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון להחליף כריים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית שאן כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרים נרוסטה (אינני יודעת שם חברה) מאלקטרו קובי בית שאן.בערב חג לאחר בישול של חצי יום ניקית יאת הכרים והם הצהיבו ביום ראשון חול המועד ניגשתי לחנות והראתי לו תכריים והוא טען שאני צריכה להזמין טכנאי שיבדוק את הכרים במקביל דיברתי עם אדון שלמה טולאדו שהוא המנכל של החברה והוא הבטיח לטפל בבעיה לאחר שבוע שחזרתי אליהם שוב נאמר לי שאני צריכה לבוא לקחת את הכרים מהחנות (הכריים נמצאים מיום ראשון בחנות) ולהזמין את הטכנאי שהוא יבדוק את הכרים ויגיד לי מה צריך לעשות.את הכרים קניתי מהחנות ולא מהטכנאי.אין בכוחותי להאבק ולהשיב מלחמה עם טכנאי כי נגרמה לי עוגמת נפש.אני מרגישה שקניתי חתול בשק בסכ"ה ביקשתי שיחליפו לי את הכרים,ובמקום זה אני צריכה להתחיל מלחמות. אני מרגישה שמעלו באימוני.
כספי סוג הנזק :
להחליף את הכריים פתרון נדרש :

אלקטריק קובי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה