פרטי התלונה

תלונות ספורט איקס

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות עלוב,אי עמידה בהתחייבויות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
קניתי מתנה לבעלי דרך החנות הנ"ל.
אני מצטערת קשות שעשיתי את זה כי מה שהתרחש אחר כך פשוט אי אפשר לתאר.
קודם כל נתחיל מזה שנאמר לי דרך הטלפון שהמוצר עולה 399 ש"ח + בערך 9000 נקודות מויזה לאומי. שרציתי לברר כמה בידיוק - נאמר כי העסק לא מחליט על כך, אלא חברת אשראי, אבל לא יותר מ 10000 נק' בוודעות. שקיבלתי חיוב לכרטיס אשראי התברר שמדובר ב 399 ש"ח + 8500 נקודות + 175 ש"ח נוספים שהורידו ממני. כמובן זה לא מה שהופתח לי. שפניתי לחברת אשראי - נאמר לי כבית העסק לבד שולח חיוב מסויים והם לא קשורים למס' נקודות שנלקחו ממני.
התקשרתי ישירות ל sport-x. דיברתי עם פקידה בשם אירנה. בהתחלה היא אמרה שהם לא קובעים גובה הנק' שנלקחים ביחד עם המחיר שצויין באתר.הם יודעים רק בערך. ואני צריכה לפנות לחברת האשראי. במהלך שיחה התברר שהם כן יודעים כל הפרטים רק בכוונה או לא מטעים את הלקוח. ו ש 9000 נק' מתייחס רק ל כרטיס אשראי מסויים שהונפק לפני חודשיים. ובסופו של דבר מדובר ב 16000 נק' + 399 ש"ח. כמובן שכל זה לא נאמר לי. וכמובן שיש הבדל משמעותי בין בערך 9000 נקודות ו-16000.
בנוסף לזה, פניתי לטלפון שצויין בשובר לקביעת מועד למימוש השובר לבחור בשם יניב. התברר שהטלפון שגוי, ובחור שעונה הוא אסי שאין לא שום קשר ל שרות שהזמנתי. הוא היפנה אותי ליניב. שהתקשרתי ליניב – נאמר לי כי כרגע אין לבחור ביטוח בשביל לספק את השירות.
שאמרתי את הדברים לאירנה – אמרה לי לחכות ואחרי דקה המתנה אמרה שאני אתקשר ליניב שוב כי הכל סודר...
בנוסף נתנה לי טלפון של מדריך אחר בשם משה שאליו אני גם יכולה לפנות.
לא צריך להסביר שפניתי שנית ליניב – והבעיות נשארו אותן בעיות.
שפניתי ל "מדריך חדש" בשם משה – התברר שהוא בכלל לא קשור לחברה ולא ידוע לו במה מדובר.
שהתקשרתי שוב לחברה – אירנה שאלה אותי מה אני רוצה, כי הם לא אחראים על זה שליניב אין ביטוח ואני צריכה להמתין שהדברים הסתדרו. שביקשתי לבטל את העסקה, אירנה אמרה שהיא לא יכולה לעשות שום דבר בנדון ושאפנה למחלקת מכירות של האתר.
אני עוד לא נתקלתי בשרות כל כך עלוב ובדיבור מתנסה ללקוח.
בלי לדבר על התנצלות של החברה על אי נוכות ועוגמת נפש שנעשה.
עוד לא נתקלתי בשום חברה כזו שעושה מה שהיא רוצה, לא עומדת בהתחיבויות, ממציא סיפורים ללקוחות.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול עסקה, החזרת כספים במלואו. פתרון נדרש :

ספורט איקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה