פרטי התלונה

תלונות ספורט איקס

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות וקבלת זיכוי על הזמנה שלא מומשה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24 לפברואר פנה אליי נציג החברה לאחר פנייתי לגבי אטרקציה המיועדת למימוש ב 25 לפברואר עקב אירוע יש לציין כי בעת ביצוע ההזמנה לא נאמר לי כי ביצוע ההאטרציה תלוי במזג האוויר או כי ייתכן וזה לא יתבצע עקב המזג אוויר.
עוד באותו היום יצרתי קשר עם המדריך שהפנו אותי אליו וגם הוא כאמור לא דיבר איתי על אפשרות שזה לא יתבצע קבענו שעה ליום שלמחרת וכך היה הגעתי למקום שנקבע לאחר נסיעה של 40 דקות לכיוון והמתנה של שעה במקום נאמר לי כי ביצוע האטרקציה לא יתאפשר.
יומיים לאחר מכן התקשרתי למקום שביצעתי את ההזמנה בבקשה לבטל את ההזמנה אשר לא יצאה לפועל וכבר לא רלוונטית למימוש ביום אחר,ונאמר ע"י הנציג כי עליי לשלוח מייל עם בקשה לביטול והסבר מדוע ברצוני לבטל ויחזרו אליי תוך 48 שעות.
עד היום שום נציג מהחברה לא חזר אליי ולא קיבלתי אפילו תגובה למייל ששלחתי ולא זיכוי כספי ממש התעלמות מוחלטת.
כספי סוג הנזק :

ספורט איקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה