פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וסחבת בקניית מכונת כביסה מאתר getit.co.il שהאחריות הינה של ניופאן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך 20/10/13 מכונת כביסה מסוג HAIER -עודפים (שבה הנציג אמר לי שהמכונה הינה חדשה , רק שיתכן שנשארה במחסנים )
משום מה הנציג השחיל לי דמי טיפול טלפוני בסה"כ 19 ש"ח ,
לאחר שאיימתי בביטול העיסקה(אני רוכש את רוב המוצרים לבית ובכלל מחו"ל ויודע היטב כיצד לבצע הזמנה ברשת האינטרנט, כאשר ניסיתי לבצע את הרכישה באתר getit.co.il ישנו חלון של נציג בצט שהנך יכול לשאול אותו , והוא ביקש ממני מס הנייד שלי לשם יצירת קשר ) , הנציג דיווח שעלות הטיפול הטלפוני תבוטל
לאחר שבוע מתקשרים אליי מחברת אלסחר אלקטורינקה ושואלים אותי אם אני מעונין לשדרג את המכונה שלי למכונה חדשה .
שאלתי ,הרי רכשתי מכונה חדשה , רק שהינה מעודפים ,
הנציג הסביר לי שהמכונה שהוא מציע (אותו דגם וכו) תגיע עם אחריות של ניופאן למשך 4 שנים במקום שנה על ידי היבואן למכונה שאותה רכשתי
וכל זה בעלות תוספת של 235 שח , עניתי בשלילה , ואז הנציג ,הציע את השדרוג הזה בעלות של 89 שח , נענתי בחיוב .רק שכבר נקבל את המכונה ונפטר מהשירות הלא יאמן הזה.
לאחר מספר שעות חזרו אליי מחברת ניו פאן לשם אספקת המכונה כביסה , חשבתי שהנה תמו יסוריי עם השירות הבלתי יאמן שלהם חברת getit ,(אל סחר אלקטרוניקה הינה הבעלים של אתר getit ) הנציגה הטלפונית מודיעה לי שהכתובת שמדווחת בהזמנה הינה לא הכתובת שאני מדווח שבה אני גר (רחוב אחר במושב) ביקשתי ממנה לרדת מכך ולבצע את האספקה כפי שהתחייבו תוך 10 ימי עבודה .
הנציגה דיווחה שאינה יכולה , ולכן מבקשת ממני להתקשר לשירות הלקוחות של ניו פאן , ולבקש שיכינו בעבורה הזמנת רכש חדשה עם כתובת תקינה(שאלתי אותה אם היא רובוט , הרי היא מבינה שמדובר ברחוב אחר במושב ,וכמו כן אני לא יודע מי רשם או עדכן את הכתובת הלא נכונה הזו )
בקיצור היא שלחה אותי להתקשר לשירות הלקוחות של ניופאן , וכיום אני ממתין שאולי מישהו מניו פאן יטפלו בי .
כמו כן ששאלתי אם המחיר כולל התקנה והאם מתקינים את המכונה במקום , אז התשובה של הנציגה -שממש לא , וההתקנה הינה בתשלום ורק לאחר תיאום טלפוני עם המתקין !בקיצור נאס"א
פשוט לא יאמן!
כספי סוג הנזק :
הזמנה מוצר, אימות נתונים טלפוני , משלוח המכונה כולל התקנה בזמן ההבטחה לאספקת המוצר , וזהו יום טוב! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
דפנה קליין, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם,בעניין מכונת הכביסה תוצרת HAIER דגם
HW-E1070TVE, של מר טל יהונתן. שמחנו לאשר בפניו את החלפת המוצר למכונת כביסה תוצרת קראון דגם CR710A לשביעות רצונו.
נשמח להעניק שירות.
תגובה:
אנו מודים לכם על פנייתכם,בעניין מכונת הכביסה תוצרת HAIER דגם
HW-E1070TVE, של מר טל יהונתן. שמחנו לאשר בפניו את החלפת המוצר למכונת כביסה תוצרת קראון דגם CR710A לשביעות רצונו.
נשמח להעניק שירות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה