פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לאחר קנית מדיח נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שרות לקוחות כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
16.12.13
ניפאן
פניות הציבור
פקס 039435519

נדון: שרות גרוע בקשה להחזרה של המדיח

רכשתי מדיח דלונגי שהשרות שלו ניתן דרך ניופאן (לפחות ככה נאמר לי) כאשר התקשרתי לניופאן לתאם התקנה אמרו לי שאני לא צריכה לפנות ל"ניופאן" ואני צריכה לפנות ל"גל אור" (אז למה ב"וואלה שופס" לא אמרו לי מראש לפנות ל"גל אור"?).
פניתי ל"גל אור" תיאמתי התקנה הגיע מתקין והתקין, הראה לי שהמדיח עושה איזשהו רעש כלומר כביכול שהמדיח עובד, ביקש ממני לחתום שהכל תקין והלך. ניסיתי להפעיל את המדיח אבל אז הוא לא עבד כמו שצריך, התקשרתי ל"ניופאן" כי הם נותני השרות נתנו לי תמיכה בכל זאת המדיח לא עבד. בסדר, שוב תתקשרי ל"גל אור" לתאם טכנאי (אם השרות ב"ניופאן" למה אי אפשר לתאם כבר איתכם?) טוב התקשרתי ל"גל אור" תיאמתי טכנאי לשבוע אחרי כי אין לי אפשרות להיות לפני 1:30 בבית הגיע הטכנאי עכשיו צריך לשלוח למעבדה, למה שאני אשלח את המדיח למעבדה אם הוא חדש? זה לא אנחנו את צריכה לפנות ל"ניופאן". טוב אחרי 5 הם כבר לא עובדים יום למחרת אני מתקשרת ל"ניופאן" כמו שהטכנאי אמר לי לקראת סוף היום הנציגה אומרת לי אבל "גל אור" עוד לא עדכנו אותנו אם את רוצה תתקשרי אליהם תבקשי שיעדכנו אותנו (סליחה אני עובדת אצלכם? להתקשר לפה להתקשר לשם מה זה צריך להיות אתם אחראים תתקשרו תפתרו את העניינים בינכם ותחזרו אלי!) לא הצלחתי לתפוס את "גל אור".
לפני כן ביקשתי לדבר עם אחראי על כל ה"ניופאן" "גל אור" "גל אור" "ניופאן" ואמרתי שאם אני לא עונה שיתקשרו למספר השני של אמא שלי, אבל מה? לא ניסו בכלל להתקשר אלי התקשרו ישר לאמא שלי תיאמו החלפה, אחלה באמת אבל לא מתאים לי השעות והיום התקשרתי שוב לשני דברים:
א. לבקש את שיחת האחראי כי לא רק רציתי לתאם החלפה.
ב. לשנות את המועד אבל לא הנציגה לא יכולה לשנות מועד של החלפה של מדיח צריך להמתין למחר שאחראי יחזור אלי לתאם מועד חדש (למה נציגה לא יודעת להסתכל ביומן של מוביל?).
היום התקשרה אלי אחראית מבחינתה כל הטרטור "ניופאן" "גל אור" הוא בסדר והיא מצטערת שאני מרגישה ככה, הסברתי לה שבעיניי זה לא בסדר וחבל שהשרות הוא כזה. ואז הסברתי שאין לי אפשרות להיות ביום שישי בבית כי אני עובדת ואני מבקשת באמצע שבוע להגיע אחרי 1:30 ולא בערב ולא אחרי 5:00, שעה סבירה שעדיין עובדים בה ולדעתי אחרי כל הטרטור והעובדה שאני צריכה להמתין סתם פעם נוספת לשליח וסתם פעם נוספת לטכנאי אני חושבת שמן הראוי שקצת תבואו ליקרתי ותגיעו אחרי 1:30 אבל לא, היא לא הסכימה.
למה אני צריכה שוב להפסיד ימי עבודה ולהינזק בגלל שקניתי מדיח חדש? אני כבר הפסדתי שעות עבודה של אילופים 3 פעמים. אני את מיטב כספי שילמתי ואני צריכה לקבל מוצר תקין ושרות ראוי, לא קניתי סוג ב', לא בשוק ולא ביד 2.
אוקי הבנתי אתם לא נותנים לי את השרות שמגיע לי אני לא רוצה את המדיח בגלל כל זה ואם יהיה צורך לתבוע אני אתבע ולפנות למי שצריך אני אפנה לא רוצה לקבל שרות גרוע ולא רוצה את המדיח.
אני מבקשת זיכוי מלא בכרטיס אשראי וארכוש מדיח אחר.
חוי *****
טלפון: 0507***608
העתק:
וואלה שופס - 153-50-7602603
המועצה לצרכן - [email protected] פקס: 6241035 – 03
רשות ההסתדרות לצרכנות - פקס: 03-6921225
אתר תלונה.
הגעה בשעות סבירות או ביטול עסקה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
בשיחתנו עמה שמחנו לתאם מועד להחלפת מדיח הכלים החל מהשעה 1330, בהתאם לבקשתה.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
בשיחתנו עמה שמחנו לתאם מועד להחלפת מדיח הכלים החל מהשעה 1330, בהתאם לבקשתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה