פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום מופקע עבור שירות נושא התלונה:
כסיף משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כיריים (גז) מ"ניופאן" לפני כשנתיים.
לפני כחודשיים נדלקה אש מהפנל הקדמי – מאזור כפתורי הגז. והמכשיר הושבת.

טכנאי גז של "פזגז" שהזמנתי אל ביתי בדק את הכיריים ואת הצנרת הגז הכללית שקבע שאין בעיה מבחינת התשתית גז. (על הביקור לא חוייבתי בתשלום !) :-)

לעומתו,
טכנאי "שירות פלוס" מטעם ניופאן דרש וגבה תשלום על הביקור
סך של 240 ₪ (שזה כולל מע"מ).
ביקור שהסתכם ב"חוות-דעת מקצועית" ש"צריך לזרוק את המוצר".
אני רוצה להדגיש בסיפור שלא נעשתה עבודה או ניסיון לתיקון ובטח לא להחליף חלקים.

אני רואה את עצמי נפגע כמי שנדרש לשלם מחיר מופקע.
כספי סוג הנזק :
החזר תשלום או חלק יחסי בצורה הוגנת. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על תחושתו של הלקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו עמו סוכם, לפנים משורת הדין, כי יקבל זיכוי בסך של 50 ש"ח, בגין עלות בדיקת הטכנאי, בכפוף לחתימתו על כתב סילוק.
תגובה:
אני מתנצלת על תחושתו של הלקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו עמו סוכם, לפנים משורת הדין, כי יקבל זיכוי בסך של 50 ש"ח, בגין עלות בדיקת הטכנאי, בכפוף לחתימתו על כתב סילוק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה