פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה טושיבה חדשה שאיכות התמונה גרועה והיא פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף יגאל אלון ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לחנות רשת עולם הקולנוע בסניף יגאל אלון ת"א וביקשתי לקנות טלויזיה 40 אינץ בעלת איכות תמונה מעולה.נציג החנות הציעה לי לקנות
טלויזיה טושיבה 39 אינץ מדגם39P2300 לד כמילה האחרונה בטלויזיות והמליץ לי לקנות אותה במחיר 2300 שח.לטענתו איכות התמונה של הטלויזיה מצויין והמחיר הגבוהה שנידרש עבורה שווה את התמורה.הסכמתי לקנות את הטושיבה הזאת אך לא נישאר לו במלאי טלויזיות והוא שלח טותי לקחת את הטושיבה מסניף ראשלצ הגיעה טכנאי התקין את הטלויזיה וכבר מהיום הראשון התברר שהתמונה שטלויזית הטושיבה מייצרת הוא אדום הפנים והרקע הלבן ניצבעים באדום אין תמונה טיבעית כפי שדרשתי מהמוכר בחנות הזמנתי שירות כבלים לתקן את איכות התמונה ולאחר החלפת מספר ממירים
וכבלי HD הגיעו למסקנה שהטלויזיה טושיבה פגומה הזמנתי טכנאי מחברת ניופאן הגיעו פעמיים ושני הטכנאים טענו שאין מה לעשות זה האיכות של הטלויזיה וכך היא משדרת כלומר הפנים והרקע הלבן צבועים באדום בהיר ואין תמונה טבעית כלל לא רק ששילמתי מחיר מופקע לטלויזיה ברמה בינונית גם קיבלתי טלויזיה טושיבה פגומה
בניגוד לרצוני ודרישתי מהמוכר על סטנדרט איכות תמונה גבוהה שדרשתי הקרוב לשידור בצבע טיבעי.נכון להיום הטלויזיה טושיבה
39P2300 אינה משדרת תמונה איכותית רמת הביצוע של הטלויזיה דלה ואינה ראויה לשיווק בטח לא במחיר המופקע ששילמתי עליה וחמור מכך חברת ניופאן טוענת שאין מה לעשות כי זה איכות הטלויזיה
ומבחינתם היא תקינה.ניופאן סירבה לקחת את הטלויזיה למעבדה
למרות שהיא מסכימה שיש זריקת צבע אדום על המסך בטענה שזה איכות הטושיבה שקניתי ואין מה לעשות בנדון כי הטלויזיה מבחינתם ניחשבת תקינה.אבל הביצועים העלובים האלה של הטלויזיה אם מבחינת ניופאן ניחשבים לנורמליים לי כלקוח ניגרם נזק בקניית טלויזיה שאיכותה נמוכה ומוגבלת וחברת ניופאן ורשת עולם הקולנוע לא טרחו ליידע אותי לפני הקניה בפרט חשוב זה לכן אני מרגיש מרומה
ודורש את כספי בחזרה הודה לכם על התערבותכם בנדון
כספי סוג הנזק :
החזרת הטלויזיה לחנות מאחר ואינה עומדת בסטנדרט הצפיה הנורמלי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
המסך נבדק על ידי טכנאי של חברתנו ונמצא פועל באופן תקין לחלוטין וללא רבב.
לאור האמור לעיל, לא אישרנו את בקשתו של הלקוח להשבת המסך.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
המסך נבדק על ידי טכנאי של חברתנו ונמצא פועל באופן תקין לחלוטין וללא רבב.
לאור האמור לעיל, לא אישרנו את בקשתו של הלקוח להשבת המסך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה